Oh maar ik heb ook niet die ava, want dacht al dat die groene o de grap was, dus deed niet mee, maar zie ik dan dat geknipper ook niet misschien?
Zo, ben even op het gemeentehuis m'n paspoort wezen halen. Meteen bij de Trekpleister langsgeweest, maskertjes, 3 halen = 2 betalen, dus heb er even 9 gehaald, kan ik voorlopig weer vooruit En ff bij de Hema een setje ondergoed gehaald, heel leuk, wel felroze Nu ff eten en zo weer werken Zou vanavond Spinnen, maar ben nog beetje moe, altijd moeite met wennen aan het tijdsverschil. Dus ga vanmiddag ff lekker op Tryggur rijden en dan vanavond even een avondje bankhangen
Ach ik vind het wel een goede grap hoor. Irritant is ie wel maar ik denk dat het ook een gevolg is op de irritante discussies op FZ over het wel of niet ingebruiknemen van een officeversie
Ach nou ja ik bok ook op het werk. Mijn baas weet dat niet denk ik, misschien ook wel. Maar mijn werk is aan het einde van de dag altijd af Zodra mijn werk er onder zou lijden zou ik het natuurlijk nooit doen Soms ban ik mezelf weleens hoor, maar dat is dan meestal omdat ik een verslag moet typen o.i.d. Heb daar zo de schurft aan