[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:47

ukkie, welkom! je hebt zo te horen dezelfde knieblessure als ik heb. ik moet van de week een scan maken. ben benieuwd! tot nu toe kreeg ik het advies om te gaan skeeleren. misschien is dat ook wat voor jou?
flevo, leg de werking van het maagbandje eens uit als je wilt? ik heb dezelfde vragen als lieke.
lieke, ben gisteren op skate-jacht geweest. heb me laten voorlichten en ik neig naar de vijfwielvariant omdat ik wil gaan toeren. de kans dat ik namelijk ooit weer kan gaan hardlopen zonder pijn is heel klein namelijk. ik schrok wel van het onderhoud; als jij per ongeluk in de nattigheid bent beland, haal je ze dan helemaal uit elkaar? heb de skates niet gekocht, ondanks de goede aanbieding. vond de verkooptechniek erg agressief en moest na een kleine 1,5 uur 35 euro afrekenen voor advies! gek zeg.
je bent wel heul dapper met die kakkerlak trouwens! zou echt in mijn broek schijten van angst. Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:47

eten gaat deze week trouwens k u t. kan de verleidingen niet verstaan en bij de eerste verleiding is het makkelijk om vaker in zoetigheden te vervallen. baal wel van mezelf.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:51

Vervelend dat het even niet zo goed gaat. Maar ja morgen een nieuwe week! Ga er weer tegenaan! Lachen Je kunt het!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:59

je bent lief.
het is ook gewoon achterlijk druk en ik heb steeds het gevoel dat ik achter de feiten aan loop. van stress ga ik eten, word nu maar weer bewezen.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:23

Dag lieve schatten, ik kom me ook maar weer eens melden. Hebben jullie me gemist? Haha!
Vandaag natuurlijk een uber slechte dag gehad vanwege mijn verjaardag, absoluut niet dieetverantwoord Schijnheilig
Maar vanaf morgen wil ik er toch wel weer aan gaan trekken, want ik word die blubberbuik nu wel echt zat hoor Tong uitsteken

Hoe is het verder hier? Heb ik in mijn afwezigheid nog spannende dingen gemist? Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:28

Gefeliciteerd! Lachen Leuke verjaardag gehad?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:56

Ilse schreef:
Hebben jullie me gemist? Haha!

Ja Ja Ja

Gefeliciteeerd. Party!!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:58

Gefeliciteerd!!

Het stomme is, ik kan niet zo goed zwemmen. Daarom is in mijn eentje baantje trekken gewoon niets voor mij. Met vrienden ravotten in het zwembad gaat prima, maar als ik serieus moet gaan zwemmen, verzuip ik haast. Ik kan ook alleen maar zwemmen in rustig water, als ik in de zee ga zwemmen moet dat met een luchtbed o.i.d. anders ga ik kopje onder. Helaas heb ik naast mijn school gewoon geen tijd meer om met vrienden te gaan zwemmen, want ik zit vaak tot avondeten op school en daarna aan mijn huiswerk, en in het weekend zijn de baden hier gesloten.

Skeeleren doe ik wel eens, maar dat is eigenlijk juist niet goed voor mijn knieen, omdat ik lichte X-benen heb. Bij het skeeleren wordt dat juist erger door de druk naar binnen toe bij het afzetten en hierbij loop ik verhoogde kans om weer scheve knieschijven te krijgen. Ik moet juist een sport doen waar je O-benen van krijgt (paardrijden op een dikke knol Tong uitsteken).

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:04

@pivanti: tuurlijk moet dat kunnen! anders hou je het goed eten toch niet vol.@
@lj: wat leuk dat ze komen kijken zijn
@dees_daan: welkom
@ilse: gelukkige verjaardag
@ukkiee: is wel naar zo'n belsure zeg! Nagelbijten / Gniffelen als ik dit alemaal zo lees heb je er veel last van;

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 07:28

Nieuwe week, nieuwe start. Nagelbijten / Gniffelen Hopelijk kom ik er nog aan toe om te gaan hardlopen, heb het nog steeds gigantisch druk op mijn werk. Nog twee weken, dan wordt het beter.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 07:34

goeiemorgen...
Ik ben er ook weer, ging weer niet echt super. qua gezond eten laatste tijd ging wel goed.
zaterdag alleen een appeltaartje gekregen van mijn werk voor het harde werken, dat was erg lief, maar wel slecht..
En het drinken is al helemaal slecht gegaan.. Ik was gister bijvoorbeeld zo druk met leren en dingen doen dat er geen druppel in is gekomen Nagelbijten / Gniffelen

Wind en Angelique, Succes deze week!!
Ilse, nog gefeliciteerd, en Dees_daan welkom Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:30

ilse, gefeliciteerd nog!

zo, vandaag op de weegschaal en er was een kleine 0.8 kg bij. komt vast door het zondigen deze week, maar ik moet ook ongesteld worden vandaag. dan ben ik ook altijd zwaarder.

de planning van vandaag:
o: 2 krackers filet american
t: pot thee, mandarijn, appel
l: 2 krackers smeerworst
t: pot thee, peer
a: lasagna en rauwkostsalade, 2 glazen water
t: pot thee

vandaag een lange dag. vanmiddag uit school komen gelijk 2 collega's mee naar mijn huis. het kamp moet verder uitgewerkt worden, want dat is volgende maand al en er zitten nog 2 weken meivakantie bij...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:37

Mijn planning:
O: kiwi, wasa met pindakaas, thee
T: volkoren ontbijtkoek 0.5l water
L: 2 bb met appelstroop
T: liga, 0.5l water
D: nog geen idee, voornamelijk gezond!
T: yoghurt en fruit

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:40

Goedemorgen allemaal.

Gister met mijn man naar de Staelduinsebossen geweest, bunkers kijken. We hebben ruim 3 uur gelopen. Als het weer redelijk is willen we dit regelmatig gaan doen.

Mijn planning:
O: 3 boterhammen 2 met vruchtenhagel en 1 met kipfilet
T: appel
L: 1 cheddar wrap (van ah) en 1 boterham kipfilet
T: appel
D: speklapje (niet erg verantwoord, maar deze moeten nu echt op), peultjes een aardappels.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:57

Goedemorgen!
Nog bedankt voor de felicitaties! Haha!

Vandaag een redelijke balansdag na gisteren Schijnheilig

O: 2 krentenbollen met Becel light en 20+ kaas, glas Optimel drink
T: Klein bekertje warme chocokoffie
L: 2 volkoren boterhammen met appelstroop
T: Banaan
D: Nog onbekend Knipoog

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:00

ilse nog gefeliciteerd Kusje
Ukkie: wat een vervelende blessure Ach gut

Mijn dagje vandaag:

O: 1 bb komijnkaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 bb kipfilet
T: Appel
A: ?

beweging: naar schoolfietsen en voor de rest leren !! Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:13

Goedemorgen,

in de weekend ben ik niet streng voor mezelf en zelfs mijn vriendje vroeg gisteren of ik uberhaupt nog wel op dieet was Zij zijn groot en ik is klein! Vandaag is hij jarig, dus vanavond toch weer gebak, maar verder probeer ik me weer te gedragen.

Door de visite vanavond helaas geen tijd voor Combat, en woensdag hebben we tot laat een diner met het werk dus dan kan ik ook al niet Scheve mond Heb gelukkig afgelopen weekend wel veel gereden met paard en morgenavond gaan we weer aan de bak..

Planning voor vandaag:
O. 2 bb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 2 bb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 3 snack a jacks
L. 2 bb 20+ smeerkaas, glas melk
T. 250 gr worteltjes, glas cola light
T. lolly, glas cola light
D. zuurkoolovenschotel (met rundergehakt en ananas)
T. gebakje en wat te snoepen...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:32

@Ilse: Gefeliciteerd Haha! en natuurlijk hebben we je gemist Haha! hihi

Ik zou proberen uit te leggen van het maagbandje..

Ik ben wel geopereerd, maar het bandje is nog totaal leeg. Waardoor ik niet veel kon eten was omdat het erg opgezwollen was van binnen. Maar het bandje is totaal leeg, en er kan 10 cc in.

Maar ja, ik heb helaas veel lichamelijke klachten, zoals veel pijn in mijn buik sinds gisteren (ik ken dit soort buikpijn ook helemaal niet??) en ik had vannacht zo pijn in mijn benen, ik kan niet bewegen... Echt pijnelijke steken. Kan het iets met afvallen te maken hebben? Ook heb ik een dood gevoel in mijn benen. Heel naar. Maar ja, komt wel goed.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:00

Flevo, als je het niet vertrouwd altijd even de huisarts bellen. Je operatie was niet zonder risico en je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:01

ja zou ik ook doen Flevo Ja
Kan geen kwaad toch, een bezoekje aan de huisarts Lachen ?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:06

inderdaad even de huisarts bellen of je behandelend arts in het ziekenhuis. zij kunnen je vast vertellen hoe of wat en anders willen ze je misschien wel even zien.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:10

Ja.. misschien wel..

Ik had het ook bij mijn vorige operatie (die pijn in mijn benen alleen dan in mijn heup) helaas kon toen de arts er niets aan doen. Maar wil wel is weten wat er aan de hand is met mijn buik..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:56

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:16

jeetje ba, betalen voor advies. Is die winkel helemaal gek geworden.
Weet je de naam van de verkoper nog? Misschien heeft hij het geld wel in zijn eigen zak gestoken. Ik vind dit gewoon diefstal, je hebt imo goed gehandeld.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:32

Hey Meiden Doei!

Alles goed hier? Lachen
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Ilse, en welkom terug natuurlijk Knipoog
Goed bezig Mistic, 3uur wandelen! Leuk dat jullie het vaker willen gaan doen, 't is in ieder geval heel gezond *LOL*
Rot Flevo, dat je zoveel last hebt van lichamelijke klachten Ach gut Zou zeker de huisarts even raadplegen, sterkte ermee!

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug: zaterdagavond Après Ski-feest in Ahoy, lag om 6uur in m'n bed Tong uitsteken Gistermiddag heerlijk wezen paardrijden. 's Avonds heel goed nieuws gehad van de jongen die ik enkele weken geleden heb ontmoet, hij is weer vrijgezel. Is een heel verhaal ([LZP] Verliefd, maar hij is bezet) Hyper! Nu maar zien hoe het loopt Lachen

Met gewicht gaat het goed, afgelopen 4 dagen toch een hoop gesnoept en gegeten, maar er zit niks aan en blijf mooi op gewicht. Voor mij toch een teken dat ik op de juiste manier afgevallen ben Ja Wil nu proberen nog 1 kilo eraf te krijgen, of in ieder geval net iets strakker. Ben vanochtend weer begonnen met hardlopen, was alweer 9 maanden geleden. Ging hartstikke goed, ben met één van de paarden gegaan en dat is echt hartstikke leuk *LOL* Pony draaft in een lekker rustig tempo en we liepen precies gelijk op, echt heel leuk Haha!