Truste!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ze zijn zo makkelijk te pesten ook!
hij ging even snel weg een vriendin van me ophalen, ik liep even langs zijn laptop en iemand begon net te praten tegen hem dus ik zag het berichtje, ik werd nieuwsgierig dus ik opende het scherm als soort automatische reactie, kwam vriendje terug omdat hij zijn portemonnee was vergeten
Sizzy schreef:Ga je nou alweer op vakantieVeel plezier!
(is het een epidemie?). Doe wel m'n best, maar er verdwijnd blijkbaar toch teveel naar binnen. Gisteren 1 koekje gehad en verder netjes, maar vanochtend toch 67 ipv 65.5.
Mijn tentamens zijn juist bijna klaar en volgende week heb ik vakantie!

Hopen dus dat ze iets voor me kan betekenen
Een weekend kan heel lang duren.
Omdat ik tweetalig onderwijs volg, schrijven wij bij engels alleen maar essays.
Geen leer en stampwerk dus.

sokje87 schreef:Planning voor morgen dan maar... ben geinspireerd, met dat koude weer wordt 't weer tijd voor brinta!
Ontbijt: Brinta met krentjes, havermout, tarwekiemen en een beetje bio. honing voor de fruitsuikers. Actimel. Activia yoghurt.
T: Magere bio yoghurt
Lunch: 2-3 broodjes met 2 gekookte eiwitten, achterham, 30+ kaas, sla.. Eentje roosteren met hutenkase denk ik..
T: Fruit
T: ?
Diner: Bruine bonen, aardappels, stukje vlees..
T: yoghurt denk ik
Zou ook typisch iets voor mij zijn
Kreeg ook wel ... ja eh... fijne reacties terug
Gewoon weer een beetje opletten even, is het er zo weer af! 

sokje87 schreef:sokje87 schreef:LJ: Woe, daar ben je weer!Gewoon weer een beetje opletten even, is het er zo weer af!
Mocca: Veel plezier skeet.. Ik moet wachten tot de zomer, maar dan waarschijnlijk wel weer naar Ibiza![]()
Mijn vakantie is ook begonnen vandaag, moet hard aan de studie.
). Piepzooi! En van t weekend nog bergen huiswerk..
Ik heb zelf Fruit'n fibre. Heb ook Allbran plus gehad, maar dat is wel beetje droog, deed er altijd d'light jam doorheen 

met melk of yoghurt

(als 'ie nog durft, heb 'm deze week flink laten schrikken
)
Luuz schreef:Dit is idd een algemeen dieettopic waarin iedereen mag komen
De meesten hier zijn niet zo'n fan van Sonja omdat je er erg weinig mag eten. De meesten doen gewoon aan: niet snoepen, gezond eten en proberen te proberen.
Welkom hier en succes!
Niet veel, maar dat was ook niet de bedoeling