We hebben hem ook eens gemaakt met gehakt, lente ui, champignons, sla en kaas. Smaakte ook goed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Farjen schreef:Nog van gisterenavond: Gegrilde witte kool op chimichurri-linzen en een seitan burger
[ [url=m/nSaQtn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klinkt goed! Heb je een recept?
Farjen schreef:Nog van gisterenavond: Gegrilde witte kool op chimichurri-linzen en een seitan burger
Lay_D schreef:Ei muffins met kastanje champignons, Zeeuws spek in reepjes en gesnipperd uitje:
[ [url=m/gE2tp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t05moe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ine23 schreef:Farjen schreef:Nog van gisterenavond: Gegrilde witte kool op chimichurri-linzen en een seitan burger
Ziet er heerlijk uit, wel veel kcal per portie. Waren het grote porties? Dan is het het wel waard voor mij haha.
Ik zou de hazelnoten ook weglaten dus dat scheelt vast al.
truus1957 schreef:Lay_D schreef:Ei muffins met kastanje champignons, Zeeuws spek in reepjes en gesnipperd uitje:
[ [url=m/gE2tp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t05moe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder iemand tekort te willen doen: vind jouw eten vaak zo lekker Lay-d. Nu deze muffins weer, hoe lang gaan die in de oven? Is gewoon omeletmengsel met de genoemde ingrediënten?
Granoek schreef:Heeft iemand hier het beste recept voor dikke erwtensoep?
Met rookworst maar geen spek blehh
En kan ik prei vervangen door een uitje? Heb geen prei en wil niet voor een stengel prei naar de winkel
ellepel schreef:zo maak ik het ook ongeveer!
maar zonder pot bouillon.
ik doe het wel met krabbetjes(spareribs) of met een dikke hamschijf er in.