Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:Dat van de voedselbank had ik ook al bedacht, aan de andere kant is tgtg een kans voor mensen die het niet breed hebben op een voordelige manier boodschappen te doen.
Juist ook voor mensen die net geen voedselbank krijgen.
Storm schreef:tiwi1969 schreef:Dat van de voedselbank had ik ook al bedacht, aan de andere kant is tgtg een kans voor mensen die het niet breed hebben op een voordelige manier boodschappen te doen.
Juist ook voor mensen die net geen voedselbank krijgen.
Zoals ik dus...
Ik val net overal buiten. Komt omdat ik best goed verdien (3 dagen werk per week). Maar ik heb een hoge hypotheek, een ex die belastingschuld heeft (huis staat nog op onze beide naam) dus ik krijg geen hypotheekrenteaftrek en hij betaald al 9 maanden geen alimentatie. Ik mis dus bijna 1000 euro per maand waar ik wel recht op heb. Maar op papier kan ik dus niet terecht bij de voedselbank. Ik ben enorm blij met deze app. Kids en ik eten 5 dagen brood van zo'n bon bij de bakker. Laatst had ik maar liefst 4 broden plus wat lekkere broodjes.
benangelique schreef:De voedselbank krijgt niet minder sinds tgtg. De producten die via tgtg worden aangeboden mógen namelijk niet naar de voedselbank vanwege oa houdbaarheid
marlonFloris schreef:benangelique schreef:De voedselbank krijgt niet minder sinds tgtg. De producten die via tgtg worden aangeboden mógen namelijk niet naar de voedselbank vanwege oa houdbaarheid
Nee hoor, Ik werk in een supermarkt en wij doen werkelijk alles naar de voedselbank word 2x per week opgehaald zolang je als supermarkt het maar invriest is er niks mis mee
Van groente tot zuivel tot vlees alles gaat erheen wat nog goed is en aan datum zit.
Daarom denk ik dat er dus wel minder naar de voedselbank gaat omdat er nog pakketten verkocht worden nu die dus niet meer ingevroren worden voor de voedselbank. Nu doet mijn baas niet mee met tgtg wat ik overigens wel jammer vind.
LilChar schreef:havermout schreef:Ik ga het ook eens uitproberen vanmiddag, bij de Plus. Maar wat ik me later afvroeg, het is hopelijk toch niet zo dat er nu minder voedsel naar de voedselbank gaat? Met dit concept?
Hier zat ik ook nog over na te denken. Ik had bij een bakker toen zes broden. Terwijl eerder broden die over waren ook wel naar de voedselbank gingen. Ik weet natuurlijk niet of dat die bakker was, maar toch.