daantjuhhh schreef:Een z’n broodje is een lunch.
Nou, precies, dat is toch geen avond eten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Ik vind sowieso de recepten met broodjes vaak erg klein. Een beetje sla en broodje is echt geen volwaardige maaltijd. Ik bestel ze ook niet. Maar dit voorbeeld is wel erg klein. Even aangeven in de app dat je het verkeerde brood hebt ontvangen?
DonDon schreef:Ik heb al jaren Hello Fresh en idd ben het met jullie eens. Die plaattaart of van die wraps zijn echt te weinig. Ik ben echt geen grote eter maar zelfs ik heb dan nog trek. Ik kies dan ook altijd wel bewust, het is meestal het streetfood wat ik te weinig vind.
Sky_As schreef:Ik ga wel een melding maken van dat broodje. Hier staan ze vanavond op het menu, maar dat is natuurlijk geen avond eten waar je ook nog zoveel geld voor neer moet tellen.
Zelfde als de Tortilla taart. Super lekker hoor, maar dat zakje kaas slaat echt nergens op.......
AnnaXBoy schreef:Kodyy schreef:Ik heb nog een code voor een gratis box van Green Chef, FIH-B9XIFKM1IUWL. Weet niet hoeveel gratis boxen ik weg kan geven maar misschien voor iemand die het wil proberen!
Hee wat fijn, de code werkt nog steeds. Dank je wel!
Sky_As schreef:Ik ga wel een melding maken van dat broodje. Hier staan ze vanavond op het menu, maar dat is natuurlijk geen avond eten waar je ook nog zoveel geld voor neer moet tellen.
Zelfde als de Tortilla taart. Super lekker hoor, maar dat zakje kaas slaat echt nergens op.......