Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Mijn lijstje/planning voor vandaag:
O: havermout met rijstmelk, cacao, lijnzaad en honing; appel
T: gekookt ei
L: kleine wittekoolpizza met tomaat, ui, hummus en een beetje kaas; boekweitcracker met hummus en pindakaas (ik was in een experimentele bui)
T: banaan met kaneel, 8 cherrytomaatjes
A: 2 borden goedgevulde erwtensoep met 2 roggebroodjes
T: handje amandelen of een blokje 92% chocolade (maar dat is afhankelijk van of ik nog trek heb)
B:Ripped level 3Yoga Meltdown level 1, ministukje hardlopen (knieblessure is nog steeds niet over)
Bhriseis schreef:Many: heb jij een truukje voor de korst van de pizza? Ik ben altijd te ongeduldig en verbrand mijn handen als ik de bloemkool uitknijp
NeverGiveUp schreef:O: havermout met soyamelk, pecannoten, rozijnen, kaneel, blauwe bessen en frambozen
L: pistolet met kaas en alfalfa, rijstwafel met vlokken, kop thee
Horse_xx schreef:Gisteren nog even afgemaaktHorse_xx schreef:O: 45 gr havermout met kokosmelk, 5 gr chia
T: 60 gr roggebrood, 150 gr sinaasappel
L: Speltboterham met een gebakken ei, twee rijstwafels (10 gr pindakaas, 1 plak kipfilet)
T: Sinaasappel, 100 gr kwark, 50 gr yoghurt met 15 gr whey perfection
A: Wortelsoep zelfgemaakt, een salade met kip, ijsbergsla, rucola, paprika en tomaat. Rijstepap met 4 gr honing
T: Klein stukje wrap met kipfilet en sla (verjaardag) stukje komkommer en paar stukjes paprika, handje noten
1700-1800, eiwitten 105 gram, vetten 45 gr, 200 gr koolh
B: 90 min KT
Vandaag:
O: 50 gr havermout, 5 gr chia, 10 gr pindakaas
T: 10 gr whey, havermout muffin
L: 60 gr quinoa, 42 gr champignon, 92 gr courgette, 80 gr paprika
T: Appel, stukje pure chocola (72%)
T2: 200 gr magere yoghurt 10 gr whey
L: Op het werk, salade van ijsbergsla, komkommer, paprika, tomaat, augurk, olijven en gegrilde kip
T:Denk een kiwipaar noten en beetje pastasalade
Vanavond verjaardag dus daar worden denk ik nog wel wat drankjes gedronken
Plien91 schreef:Wat naar Gast7391, veel sterkte met het verlies.
Vandaag:
O: havermoutpannenkoek, helft met appelstroop en de helft met chocopasta
T: banaan
L: croissantje met jam, wit pistoletje kaas, wit pistoletje jam (at bij vriendinnetje)
T1: warme choco met slagroom
T2: choco digestive en wat gedroogd fruit
A: zilvervliesrijst met Chinese kool, kokosmelk, kipfilet en currypasta
T: stukje pure chocola, straks nog een borrel op verjaardag: 3 droge witte wijn, 1 schotje tequila, paar blokjes kaas + droge worst
B: 30min fietsen, 30min hardlopen en we gaan zo lopend naar de verjaardag ivm het weer, zal een half uurtje lopen zijn denk ik. Beetje beweging is ook niet verkeerd op een dag als deze