Leuk topic dit! Hoop hier wat inspiratie op te doen, want merk dat we wel vaak van hetzelfde eten. Allerhande is ook een leuke site, haal ik soms ook wel eens wat vanaf, maar zou ik vaker moeten doen. Is ook best lastig met een vriend die niet alles lust en ik ben zelf ook niet de makkelijkste.
Vanavond eet m'n vriend niet thuis, dus ik doe zelf makkelijk. Kip met wokgroente en misschien nog een klein beetje rijst erbij.
Ik ga iets proberen te maken van chinese kool, aardappels, champignons en misschien dat ik er nog een ui doorheen pleur. Ik vind dat wokken stiekem best lekker. Qua vlees een boomstamding ofzo. Maar die kan ik ook als gehakt gebruiken.
Jet
Geplaatst: 07-01-16 17:48
Gister zuurkoolstamppot gemaakt en gegeten, vandaag bak ik een deel van het restant lekker op! Beter gezegd, ik heb het net opgebakken en ga nu lekker eten .
Hier ouders vandaag stamppot zuurkool, wij een restje erwtensoep.
Jet
Geplaatst: 09-01-16 22:57
Froukje, dat is grappig, want jarenlang maakte ik voor mijn man ( Marc) witlof met ham en kaas ( warm dus) en voor mezelf witlofsalade met ananas, maar eigenlijk sinds hij is overleden lust ik zomaar ook de witlof met ham en kaas ( Wel met veel blauwe kaas en gekruid paneermeel erdoor). Een nalatenschap van Marc denk ik . witlofsalade met ananas eet ik wel regelmatig in de zomer, maar in de winter ga ik toch voor iets warms...
merel_gomez
Geplaatst: 10-01-16 18:38
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt