Anoniem schreef:Die kilo gaat in 2 dagen wel op, haha. Die doosjes met dadels in kleine papiertjes zijn idd super lekker! Maar vijgen zijn bij mij nog steeds favoriet.
Heb even gecheckt: het is 750 gram

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:O: sinaasappel, 10 verse dadels, bruine triangel met hummus
T: 4 vk crackers met hummus
L: havermout met appel (aangemaakt met heet water), 10 verse dadels
T: 4 vk crackers met pindakaas, 10 verse dadels
A: salade van spinazie met tomaat, komkommer, champignons, 2 gekookte eieren, pinda's
T: 5 verse dadels
B: uur fietsen, 60 min paardrijden, 15 min NTC
phormicola schreef:Karin, is er een reden dat je zo weinig diner eet?
KarinvdM schreef:Dit is niet weinig hoor, ik had meer dan genoeg.A: ijsbergsla met tomaat, paprika en wat coleslaw. Daarbij een halve gerookte kipfilet en 3 ovenfrietjes. Schaaltje yoghurt na en een klein stukje extra pure chocola.
NeverGiveUp schreef:Hahaha Gast7391 wat een dadels! Waar koop jij die?
Want wij hadden ze altijd van de supermarkt. Ik was toen een keertje naar de markt gegaan en dat meisje daar zei dat ik die kleine kon nemen, maar toen wees ze een bak met enorme dadels aan. Stukje duurder maar ze zei als je die eet wil je nooit meer terug.
Nah die waren LEKKER! Echt ongelooflijk, en als ik nu weer de normale eet is dat echt een anti climax
Plien91 schreef:Vandaag:
O/T: 2bb met jonge kaas
B: 45min yoga
L: Spelt-havermoutpannenkoek (20g havermout, 20g speltvlokken, 1 ei, 1 banaan, sojamelk, roomboter)
L2: Stukje wit stobkrood met ham-kaas
Planning:
T:AppelTuc bacon-kaas, galette wafel, blokje 70% pure chocola
A: Bio aardappeltjes, witlof uit de oven, asperges met bieslooksaus, restje tofu (50g)
T: ?