we moesten van lies nu alle soorten eerst per 3 dezelfde bij elkaar binden dat vind ik minder maar ach zit nu al met smart te bedenken wat ik ga maken voor mijn eindstuk
Dancertje, ik vind ze geweldig, knap gedaan! Purkil: je schoonvader is er vast reuze trots op geweest, zien er heerlijk uit!! Als nog van harte gefeliciteerd
Ik heb even een vraagje...ik maak geregeld dus een taartje op bestelling..en hiou de prijs laag omdat ik gewoon nog bij lange na niet perfect ben..maar nu denk ik dat ik toch met de vierkante variant (25x25) wel heeeeel goedkoop ben . Ik had telkens het idee dat er 12...max. 15 stukken uit konden, maar nu bij mn schoonvader gister..was ie in 16 stukken en waren die nog steeds fors..dus had zowat naar 20 stukken toe gekund...Als ik de vierkante op bestelling lever reken ik 20 euro, maar nu ik zie hoeveel stukken er eigenlijk uit gaan denk ik dat ik wel kan verhogen naar 25, wat denken jullie..is dit een realistisch bedrag gezien prijs/kwaliteit?
Ik heb voor de sweet 16 taart van 25 cm ook €47,50 betaald en dat vond ik voor het werk wat er in zit en de originaliteit van de taart een hele schappelijke prijs