Gelukkig kan ik er nu zelf wel veel groenten bijproppen zonder het vies te vinden.Hüttekase smaak en ruikt sinds mijn zwangerschap altijd bedorven, heel vreemd. Ugh, eraan denken maakt me al misselijk
Net als kip en eieren, bah! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig kan ik er nu zelf wel veel groenten bijproppen zonder het vies te vinden.
Net als kip en eieren, bah!
Maar is het wel gezond om daar je dag met te beginnen? Ik pak dan 1 banaan, 1 appel, 1 vitabis en 2 sinaasappelen of 1 sinaasappel en 1 citroen...
. Ik kon 's ochtends ook niets wegkrijgen, behalve koekjes of andere zoete dingen. Dus toen probeerde ik een aardbeiensmoothie! Ook zoet, en die gaat prima
. Ik gebruik magere yoghurt en bevroren aardbeitjes van de AH 
. Geldt ook voor thee. Dat drink ik nog wel af en toe maar ik vind het niet erg lekker en ben vaak te lui om het te maken
.
Zou je geen thermoskan in de vriezer/koelkast kunnen leggen en daar een vruchtensapje in doen? Dan blijft het misschien beter koel!
Daarbij is het logisch dat wat minder eten je leven verlengd omdat je stofwisseling trager wordt, waardoor alles langzamer gaat in je lijf. Ik dacht dat dit al heel lang bekend was?
), maar het houdt inderdaad wel steek.