De dikke buik vond ik zelf ook heel mooi. SCheelt wel een stuk dat ik echt zo'n toeter had, echt zo'n buik-van-voren, in plaats van een buik-rondom.
Spannend ook als je straks de eerste bewegingen gaat voelen! Moet je zo rond de 13e week echt een paar keer voor gaan liggen, handen op de buik en concentreren!
Die bruine streep over de buik vond ik juist wel stoer, maar die trekt ook na de zwangerschap vrij snel weg. De striae had ik al vanuit mijn puberteit, zijn volgens mij niet meer bij gekomen...
Die crocs vind ik juist wel weer leuk, vrees alleen dat ik er niet lang op zal kunnen lopen. Heb namelijk steunzolen en zonder loop ik niet echt comfi. Hoewel het met mijn Teva's wel weer goed gaat... Mijn collega heeft vorige week legergroene crocs gekocht, en volgens haar zitten ze erg lekker, zelfs met steunzolen, dus wie weet pas ik nog wel eens een paar....
Verder heb ik toch niet zo heel veel schoenen, hoewel als ik er over nadenk, maar een aantal draag ik gewoon niet omdat ze niet lekker zitten... Voor in de winter 1 paar hoge laarzen, verder een paar bergschoenen waar ik verder de hele winter op loop, voor 's zomers 2 paar Teva's, sinds vorige week dus een paar lage Lowa's (wandelschoenen, knalrood dat wel), mijn hardloopschoenen en dan hebben we het eigenlijk wel gehad...
In de kast staan dan nog een paar legerkisten, mijn trouwschoenen, oude laarzen van een aantal winterseizoenen geleden

@maartje: dat over die eerste 6 weken na de bevalling niets doen, verschilt echt per verloskundige. Sowieso had ik bij Yorrick dat Verena ook nog rondhupste en ook regelmatig getilt moest worden. Verder zat ik binnen 2 weken al weer op paard, hoewel ik wel rustig aan deed. En reed ik na 2 weken al bijna dagelijks op en neer naar Assen op de fiets, ca 8km, beide kids in de fietskar erachter (op visite bij mijn moeder die destijds ernstig ziek was). Zolang je maar naar je lichaam luistert en niet doorzet als je lichaam niet goed mee kan komen. Maar dat geldt ook gedurende je hele zwangerschap. Zolang jij je er goed bij voelt en geen klachten ondervind kun je gewoon sporten en dergelijke. Juist goed!
Heb zelf wel weer een net dagje achter de rug.
o: 2bb
10km fietsen
werken van 08:30-13:00
t: 2 speculaasjes
10km fietsen
l: 4bb
schaaltje choco schelpjes
15min heen, 15min terug wandelen naar vriendin, pupjes-visite
15min heen, 15min terug wandelen naar dansles van Verena (gedeeltelijk hardlopen, aangezien dame aan het fietsen was)
t: 1 appel
1,5 sultana
d: wat minder gezond aangezien Verena aan het slapen is en ik eigenlijk nog boodschappen moest doen.
zit te dubben tussen een shoarmaschotel mini met extra salade of een shaslickschotel
t: 2 appels
Wie kiest voor mij? Shoarma en shaslick is allebei vet, maar shaslick is kipfilet en dus wat lichter. Zit wrsch ook niet zo'n vette saus bij?