Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tha_Niekje schreef:Wij doen wel gewoon onze eigen zilvervlies rijst. Vind ik ook veel lekkerder dan witte rijst.
(dan gaat het mis
)
koken uit een pakje!
Myra schreef:Maar dat is ZONDER beweging. Het is dus juist hartstikke slecht zo weinig. Is mij sinds ere-gisteren ook pas duidelijk geworden. Iets aan doen dus
Annetje schreef:Wie was het ook alweer die mijn houtkooltekeningen wilde zien van het modeltekenen? Dan kan ik even een pm sturen met de foto's
en flesje watertrisca schreef:Annetje schreef:Wie was het ook alweer die mijn houtkooltekeningen wilde zien van het modeltekenen? Dan kan ik even een pm sturen met de foto's
Ik ik ik ik

Nederlands, Surinaams, Antilliaans, wat Chinees/Italiaans, maar vooral erg veel van mezelf. En natuurlijk kan ik ook alles maken met die pakjes

)
helemaal vergeten
geloof dat we nog lekkere appels en een bananen hebben 
sla lust ik niet maar komkommer en worteltjes wel! 
trisca schreef:Ik at altijd all bran met melk, maar vandaag voor de afwisseling Brinta genomen.
Verder elke dag verse groente en beetje aardappels ( ben geen aardappelgek en ook geen vlees liefhebber)

(dus, man stond links terwijl ik linkshandig ben)

en super slecht papier) en dan maar wat proberen. Tja, kan ik thuis ook én daar heb ik nog betere spullen ook nog. Maar het modelschilderen vond ik wel érg leuk 
ladyjoy schreef:Handig! Ga het eens leren! Je mag wel bij mij op curcus hoor
Ik kook al sinds m'n 14e