Ik vind het als vegan ook erg moeilijk om te bestellen. Maar gelukkig hebben we een airfryer en dat neemt dat probleem ook weer weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jotoma schreef:Ik ben ook bang voor de chinees. Kwam random noten tegen met een zware notenallergie, wat icm met mn astma dodelijk is. Dus, niet mijn voorkeur. Maar verder wel makkelijk om daar vegetarisch te eten (bami, dat ei-gerecht, pisang goreng hmm).
Ik vind het als vegan ook erg moeilijk om te bestellen. Maar gelukkig hebben we een airfryer en dat neemt dat probleem ook weer weg
J0anieke schreef:Jotoma schreef:Ik ben ook bang voor de chinees. Kwam random noten tegen met een zware notenallergie, wat icm met mn astma dodelijk is. Dus, niet mijn voorkeur. Maar verder wel makkelijk om daar vegetarisch te eten (bami, dat ei-gerecht, pisang goreng hmm).
Ik heb precies hetzelfde, maar dan met een pindaallergie... Ook als ik ergens op bezoek ben en ze hebben allemaal lekker eten, zie ik vervolgens dat ze alles met dezelfde lepel doorroeren, inclusief de satésaus...
Magrathea schreef:Vandaag weer lekker broodjes hamburger gegeten met aardappelballetjesik heb die dingen dus heel lang laten staan (ook aardappelkroketjes enzo) omdat ik dacht dat er ei in het korstje zat maar dat is dus helemaal niet zo!
![]()
![]()
Weet iemand welke röstirondjes vegan zijn? Dat heb ik ook al super lang niet meer op
Deoiridh schreef:Wat vinden jullie van de high protein yogurt van alpro? Die us echt lekker dik. Je zou het ook als een soort zachte kaas kunnen gebruiken. Heeft iemand daar ideetjes voor? Ik zat zelf te denken het te gebruiken om spaghetti lekker romig te maken, of er sambal door te mengen en te kijken of het dan smeerkaas achtig wordt.
Magrathea schreef:Deoiridh schreef:Wat vinden jullie van de high protein yogurt van alpro? Die us echt lekker dik. Je zou het ook als een soort zachte kaas kunnen gebruiken. Heeft iemand daar ideetjes voor? Ik zat zelf te denken het te gebruiken om spaghetti lekker romig te maken, of er sambal door te mengen en te kijken of het dan smeerkaas achtig wordt.
Ik heb er wel eens knoflooksaus van gemaakt, denk dat tzatziki ook wel lukt
liespower94 schreef:jaaa ik ook!
1+1 gratis bij de appie tot zondag!
ik vind hem ook gewoon heerlijk als ontbijt