Heb het al een aantal keer gedaan maar dat is ook echt binnen 5 minuten wel weer over hoor
vikki
Geplaatst: 10-01-14 13:38
Ik hoop iig dat een aantal gezellige meiden ook zin zal hebben om naar de sushi meeting bij Tazzey te komen, wel een gezellige opsteker na al sinds maart 2013 aan huis gekluisterd te zitten denk ik...
Het lijkt mij opzich wel leuk, maar aangezien ik 0 ervaring heb met het zelf maken van sushi weet ik niet of het handig is. Je hebt niks aan mij denk ik, ik kan alleen maar veel leren van jullie (en het opeten hopelijk)
Ik kan prima sushi maken hoor (geleerd van een Japanse collega), vind het ook niet erg om te gaan rollen / vouwen / sjorren . Als ik maar iemand heb om gezellig tegen aan te kletsen terwijl ik bezig ben...
Wij hebben inmiddels een sushi-spaarpot geïnstalleerd. Komt regelmatig voor dat we na het boodschappen doen met kleingeld thuis komen, dan klopt er weer wat niet en dan krijg je bij de klantenservice weer wat kleingeld terug.
Ik zelf kan prima sushi maken, maar die van de sushipoint is toch wel lekkerder!
Ik ga vanavond *meldt zich voor het eerst in dit topic *
Ben dan pas ook sinds een paar maanden aan de sushi, daarvoor moest ik het nooit. Lust geen komkommer en ben vegetarisch. Maar sinds ik een keer bij shabu shabu geweest ben waar ze ook andere vega sushi hebben ben ik om
Er is een wereld voor me open gegaan, haha …. Vind al die kleine hapjes ook echt gezellig op de een of andere manier .
merel_gomez
Geplaatst: 11-01-14 19:08
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanmiddag bij Sumo aan de Westersingel in Rotterdam gegeten. Helaas viel het wat tegen, de crispy was niet crispy en de krokante kip op de tori salad niet krokant. Jammer, we zijn beter gewend van ze!
Gelukkig wel lekker gegeten, met de rest was niets mis