Ik heb het volgende recept gevonden wat me erg lekker lijkt en best gezond: http://www.annemerel.com/?p=10216 Weet iemand wat ik kan gebruiken ipv koolzaadolie?
Waarom gebruik je geen koolzaadolie als ik vragen mag?
Josien_
Geplaatst: 18-03-14 23:52
Ik gebruik het nooit en zou het er speciaal voor moeten aanschaffen. Weet ook niet precies waar ik het allemaal voor kan gebruiken. Daarnaast las ik ergens dat het niet slim is om dat te verhitten.
Maar ik sta ook open voor dingen waar ik de koolzaadolie voor kan gebruiken hoor .
Hoe denk je dat ze die geschikt hebben gemaakt voor verhitting? Ten eerste moet er gefilterd worden en als het daar bij blijft mag je in je handjes knijpen. Beter kies je iets dat er gewoon geschikt voor is, zonder allerlei toestanden.
Ik zou hier graag ook willen meepraten Ik ben nu ook gezonder aan het eten om een paar vetjes weg te krijgen.
Ik stuit nu al op een probleem met wortels als snack. Ik eet er nu een klein beetje cocktailsaus bij om er wat meer smaak aan te geven. Dat sausje wil ik graag vervangen door iets gezonder maar ik zou niet weten wat.
O ik gebruik hier altijd gewoon 'frituurolie'; maar dan is arachide allicht beter dan alle troep die ze er instoppen. Dan ga ik dat maar vervangen als ik het moet verversen.
Cottage cheese FNews! Blenderen met een augurkje, wat ui, knoflook en citroensap en je hebt gezonde tartaar. Of gewoon knoflook erbij, ook erg lekker. Hummus is ook een heerlijke dip.
Oeh, dat is nog iets dat ik echt niet kan uitstaan sinds de zwangerschap: hüttenkase Normaal gesproken was het hier niet aan te slepen! FNews, als je een Lidl in de buurt hebt zou ik het daar halen, die van Danone in de supermarkt is veel duurder.
Lidl is geweldig! Ze hebben vrij veel producten die ik graag gebruik niet (daarom zit er gelukkig ook een Appie op 5 minuten lopen), maar de dingen die ze wel hebben zijn een stuk goedkoper. Een voorbeeld is inderdaad cottage cheese. Ben daar een paar jaar geleden in Amerika behoorlijk verslaafd aan geraakt