Morgen hebben we pastasalade bij de lunch, ben benieuwd! als die er nou beetje goed en verantwoord uitziet, ben ik blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SannevdM schreef:Hihi, slaapze Suus!
Snap het hoor Angelique, is ook niet gek.Het 'waaghals' is er bij mij nog niet uit, hihi. Daar moet ik zellf echt op letten. Ben ik niet zo goed in, m'n omgeving let er wel op.
Ik kan niet meer gek vallen want dan ben ik de pineut. 2e keer schouder helemaal om zeep geholpen, toen ik op paard stapte waar niemand op wilde omdat die zo gek deed en dat vond ik wel grappig. Oepsie, flink spijt van gehad. Want weer operatie, platen, schroeven, 3 maanden
gips corset + arm erbij in. Hahaha, dat zag er niet uit. Kan wel 's een foto zoeken.
Nougoed, jaar revalideren. En ik deed wonder boven wonder weer.
En nog geen angst, je snapt het niet.
Toen ik vorige week eraf viel hoorde ik mijn vriendin eerst heel hard zeggen; 'OHHNNNNEEEE.'
Edit; zo dus.Ik zie er vreselijk uit, maar dit was weekje na de ingreep. Lijkt best dik hier
, maar is niet zo hoor, hihi. Oja, paar dagen na deze foto's werd m'n erbij gezet in het gips, die knelde af. http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VGMKVSJ.jpg (Laatse operatie, 2 jaar terug.)
Zo en nu mik ik m'n laptop ook aan de kant! Tot morgen!