[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke_

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 10:59

Wat een super verwaand koppie zeg! haha

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:12

March, wat een lieverd! Hij groeit snel!
BA, vervelend dat je nog zo´n last van je knie hebt! Leuk dat je een skatecursus gaat doen. En met een helm rijd je echt niet voor paal hoor! Veiligheid is belangrijker! Met paardrijden heb je toch ook een cap op?

Mijn dag:

O: banaan en vk boterham met aardbeien
beweging: spinning 45 minuten en 10 min fietsen
T: fruitsalade (banaan,kiwi,appel, mandarijntje en wat aardbeien) jammie
L: kwark met veel muesli en halve eetlepel honing en misschien nog wat aardbeitjes erdoor
T: 2 minola's (gister op de markt geproefd, erg lekker!)
Beweging: mennen Knipoog
D: patat (maar ja denk er over om maar een beetje iets anders te eten... vega burger en sla en dan beetje patat ofzo.. )
Komt namelijk een meisje die bij ons (huisgenoot/vriendin) en mij in de crisisopvang heeft gezeten op ons oude werk, daar gaan we vanmiddag mee naar de paarden en dan patatje eten thuis...
T: fruit

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:53

Goedemorgen! Haha!

benangelique schreef:
sl; ruim 600 sms-jes? dat zijn 20 berichtjes per dag! hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel berichten?

Schijnheilig ik ga vanaf nu alleen nog maar bellen en geen nutteloze smsjes meer sturen.
Had heel veel belminuten over, mag deze maand dus 10 uur bellen Tong uitsteken

Pivanti schreef:
SL, ik heb dat ook hoor 650 smsje in de maand!
Nu heb ik een abonnement bij Ben, 100 belminuten voor 7 euro en een smsblox voor 10 euro (kan je 1000 smsjes voor versturen)
Bij vodafone heb je dat ook, dat je een smsblox kan nemen. Maar daar zijn de minuten weer duurder...

Kijk dan ben ik dus in staat een extra abbo aan te vragen voor alleen smsjes..
Mijn minuten zijn nu wel heel erg goedkoop. (300 voor 8 of 9 euro)

Mocca, goed dat je aangenomen bent! Gefeliciteerd Haha! Haha!

March, leuke foto's! Ja

Planning heb ik niet echt, moet vanmiddag oppassen, even kijken wat ze daar hebben Lachen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:31

Mijn planning:

O: 1 bruin broodje met kipfilet, stukje suikerbrood met boter, glas sinaasappelsap
L: 2 witte bolletjes met kipfilet en kaas, stukje suikerbrood met boter, 2 creamcrackers met Val Blanc, glas chocolademelk, glas melk
T: Peer
T: Rijstewafels of cup a soup of iets
D: ?
T: ?

Beweging: 3/4 x 20 tot 30 min. wandelen met Mukkus, 1 keer uurtje wandelen met Mukkus.

Volgende week gaat hier het zwembad weer open! Haha! (openlucht) Lekker, eindelijk weer lekker fanatiek zwemmen! (Ik ben te laks om ergens anders heen te gaan. Op 8 km van hier is een overdekt zwembad maar ik hou niet van reizen om te sporten en eigenlijk ook niet van binnenbaden, dus zwem alleen van april t'm september Clown)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 14:28

March wat een lekker ding Haha!

Nou ik verdien schop onder mijn kont Bloos

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 14:32

march, hij is en blijft een schatje om te zien
flevo, ja ik weet niet zo goed hoe ik het beste het uit kan gaan leggen laat ik het zo zeggen ik ga compenseren en mijn avond eten zou bij een half bordje tot een kwart bordje blijven.
Hilde, hoezo heb jij een schop onder je kont verdiend?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 14:34

gisteren aan de chocolade gezeten en net aan de pindas op het werk Bloos

( moet ongesteld worden en kon mijzelf niet meer beheersen Bloos )

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:29

@March: wat een superrrrr knap hondje!!! Lachen

@Ukje: nee dat is zeker niet goed..

Wat ik gister had gegeten, had ik die avond ook nog 3 melba toastjes met filet American erbij gegeten. Ach ja..

Vandaag:

Vanmorgen:
3x cracottes (ik moet er 3 eten anders telt het niet als 1 boterham grrr) 1x sandwichpread (kokommer) 1x smeerkaas 1x uhm.. weet ik niet meer..
Tussendoor: water, 1 glas melk (wel gewoon halfvolle) verder niets, was al aardig laat
'S middags: 1 boterham met rookvlees, 1 bischuitje met aardbeien en 1 biscuitje met ardenne worst
'S middags: stukjes meloen
Tussendoor: glas optimel melk (met limoen smaak, krijg anders niet genoeg melk producten binnen volgens de dietiste, blablabla)
Vanavond eten we spagetti met pesto. Ik eet trouwens alleen, mijn ouders maken dat klaar en gaan dan bij vrienden eten die ook allemaal wat klaarmaken en mee nemen.

En zowat de hele middag geshopt. Ben net terug en dood moe..
Ik heb de nieuwe cd van Alicia Keys (blijf er steeds een grote fan van, hihi) gekocht met een VVV bon die ik van de manege had gekregen omdat ik daar vrijwilligerswerk doe, lief he?

Nou, jullie dagmenu's vind ik er netjes uitzien.

@Hilde_q: wat ik had geleerd van de dietiste is dat je eigenlijk alles mag eten, zolang het niet tevaak en teveel is. Dus een keertje pinda's of chocolade mag wel hoor Lachen ongesteld worden is rot en dan eet je eenmaal meer... (Ik zit er tegen op om de eerste keer ongesteld te worden sinds ik mijn maagbandje heb. Ik voel me zwak en moe, daar heb ik nog meer last van als ik ongesteld ben).....

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:17

Hilde_q schreef:

*SCHOP.

Werkt het? Haha!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:19

Mocca schreef:
Hilde_q schreef:

*SCHOP.

Werkt het? Haha!

Morgen wordt het weer sas-dag Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:34

Bahhh ik heb nog nooit zoiets smerigs gegeten als falafel ofzo (van kikkererwten)
Heb het net allemaal de prullenbak ingegooid en zit nu lekker aan een pitabroodje met kaas, groenten en bbqsaus Tong uitsteken

SCHOP voor hilde Whoosh!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:48

Oooh kikkererwten zijn lekkerrr!!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:46

Bleh, na een drukke week op mijn werk gister en vandaag ook nog allerlei plannen. Gister tot 12u gewerkt, daarna naar stal en naar Divoza om gekocht zadel terug te brengen. Toen snel gegeten (aardappelkroketjes, hamburger en sla) en naar een concert. Na concert nog naar een feestje, was om 2u thuis. Om half 8 ging de wekker... Ik ben de hele dag bij de IJslanderwedstrijden in Exloo geweest en nu echt doodop. Vriendje voelt zich beroerd (steeds duizelig) en had daarom geen boodschappen gedaan. Hij is nu patat halen, maar ik heb daar geen zin in en bovendien niet zoveel honger, heb om half 4 nog een tosti gehad. Hij neemt voor mij kipnuggets mee en dan eet ik vanavond nog wel een broodje ofzo. Morgen weer gezond hoor, heb nu de energie niet.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:51

Hallo!!!

Ben ik ook weer een keer, het is weekend.
Hoe gaat het hier?

Ik ben in een kleine 2 weken, ruim 3 kilo afgevallen.
Hoe dat kan, geen idee. Ik heb er niet heel veel moeite voor gedaan, heb al bijna 3 weken niet meer gesport. Maar het is natuurlijk wel erg mooi meegenomen, lekker makkelijk!! Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:56

SL, Falafel is heel lekker joh!! jammie! haha

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:45

Oww!! Ik ben in zo'n slechte bui!!

Ik heb dus mijn maagbandje; alles ging goed tot vanavond. Ik kan dus gewoon weer super veel eten!!! (Goed mijn maagbandje in nog niet opgespoten en als je niet te grote maag hebt voel je dus niets van het bandje). Ik voelde het in het begin natuurlijk wel, want toen was het nog opgezwollen. Ik moet dus laten opspuiten wat ik weer niet durf bleghhh... Verdrietig

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:46

* Sorry, moest even zeuren *

StillSilence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:53

Goedeavond Doei!

Vandaag veel gegeten, maar wel veel gesport ook.
March, wat een knapperd is het toch, heerlijk dat koppie! Haha!
Falafel, is dat niet van die 'groente balletjes' ofzo?
He wind, dat klinkt behoorlijk druk. Waren de ijslanderwedstrijden wel leuk? Lachen

Morgen heb ik veel te doen, moet vooral keihard aan wiskunde werken.
Maar ga waarschijnlijk ook een uurtje wandelen op het strand + 3 uurtjes krantenlopen.
Planning heb ik niet echt.

Nu slapen, ben doodmoe! Tong uitsteken
Welterusten voor zo! Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:13

Flevogirly schreef:

Ik heb dus mijn maagbandje; alles ging goed tot vanavond. Ik kan dus gewoon weer super veel eten!!! (Goed mijn maagbandje in nog niet opgespoten en als je niet te grote maag hebt voel je dus niets van het bandje). Ik voelde het in het begin natuurlijk wel, want toen was het nog opgezwollen. Ik moet dus laten opspuiten wat ik weer niet durf bleghhh... Verdrietig

Jeetje meid. Ach gut
Maar aan de andere kant, als het zo niet helpt, en met opspuiten werkt het wel, is dat dan niet de verstandigste keuze? Dan is het even op je tanden bijten en je hebt er de rest van je leven profijt van. Doe je het niet, blijf je je hele leven denken "wat nou als..."!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:19

Vervelend Flevogirl Maar inderdaad zoals mocca zegt, is het denk ik wel de verstandigste keus, ook al is het heel vervelend....

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:21

Pivanti, Macca, jullie hebben gelijk... Ik ga het ook doen.. Ben alleen wel een beetje bang. Ik krijg een prik onder bij mijn borst, en dat lijkt me gewoon heel akkelig, maar ik ga er maar wel voor want dit is niets. Voel me gewoon zo mislukt; zonder een maagbandje lukte het niet, nu alweer niet, pff. Hopelijk wel als ik het heb bijgespoten. Verdrietig

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:10

Flevogirly schreef:

ten eerste je zeurt helemaal niet ! Lachen
Als ik jou was zou ik het doen, je hebt er later alleen maar profijt van Ja

Flevogirly schreef:
Pivanti, Macca, jullie hebben gelijk... Ik ga het ook doen.. Ben alleen wel een beetje bang. Ik krijg een prik onder bij mijn borst, en dat lijkt me gewoon heel akkelig, maar ik ga er maar wel voor want dit is niets. Voel me gewoon zo mislukt; zonder een maagbandje lukte het niet, nu alweer niet, pff. Hopelijk wel als ik het heb bijgespoten. Verdrietig

het komt uiteindelijk goed hoor Ach gut

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:31

Goedemorgen! Haha!
Dacht ik toch echt dat het veulen vanacht geboren zo worden Clown Mijn paard houdt mij voor de gek! Boos!

Planning
O- 1 knackerbrod met halvajam 2 koffie
T- appelcitroenvlaai en koffie
L- biogarde met ananas en meloen
T- beschuitje met kwark en jam en 2 koffie
D- salade met aardappel, spinazie sla en zongedroogde tomaatjes, dressing van light majo citroen en tuinkruiden
reepjes mager runvlees met mosterdmarinade
T- ..................

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:40

Mijn dag:

O: vk boterham met aardbeien en wat druiven
T: meloen met rauwe light ham
L: kwark met aardbeien en muesli
T: ?
D: 2 pasteitjes met champignonnen ragout (zelf gemaakte ragout), en aardappelpartjes uit de oven (zelf gemaakt, recept van iemand uit dit topic, weet niet meer wie..)
T:?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:15

Goedemorgen!
Ik was vannacht om 4 uur thuis, en m'n vader begon om 10.30 met klussen aaaarghh!

Hoe is het hier?

Succes en sterkte Flevo! Je 'moet' het wel doen hoor, anders heb je de operatie ook voor niks ondergaan!