Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:sl; ruim 600 sms-jes? dat zijn 20 berichtjes per dag! hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel berichten?
Pivanti schreef:SL, ik heb dat ook hoor 650 smsje in de maand!
Nu heb ik een abonnement bij Ben, 100 belminuten voor 7 euro en een smsblox voor 10 euro (kan je 1000 smsjes voor versturen)
Bij vodafone heb je dat ook, dat je een smsblox kan nemen. Maar daar zijn de minuten weer duurder...
Hilde_q schreef:Nou ik verdien schop onder mijn kont
Mocca schreef:Hilde_q schreef:Nou ik verdien schop onder mijn kont
*SCHOP.
Werkt het?
Flevogirly schreef:Oww!! Ik ben in zo'n slechte bui!!
Ik heb dus mijn maagbandje; alles ging goed tot vanavond. Ik kan dus gewoon weer super veel eten!!! (Goed mijn maagbandje in nog niet opgespoten en als je niet te grote maag hebt voel je dus niets van het bandje). Ik voelde het in het begin natuurlijk wel, want toen was het nog opgezwollen. Ik moet dus laten opspuiten wat ik weer niet durf bleghhh...
Flevogirly schreef:Oww!! Ik ben in zo'n slechte bui!!
Ik heb dus mijn maagbandje; alles ging goed tot vanavond. Ik kan dus gewoon weer super veel eten!!! (Goed mijn maagbandje in nog niet opgespoten en als je niet te grote maag hebt voel je dus niets van het bandje). Ik voelde het in het begin natuurlijk wel, want toen was het nog opgezwollen. Ik moet dus laten opspuiten wat ik weer niet durf bleghhh...
Flevogirly schreef:Pivanti, Macca, jullie hebben gelijk... Ik ga het ook doen.. Ben alleen wel een beetje bang. Ik krijg een prik onder bij mijn borst, en dat lijkt me gewoon heel akkelig, maar ik ga er maar wel voor want dit is niets. Voel me gewoon zo mislukt; zonder een maagbandje lukte het niet, nu alweer niet, pff. Hopelijk wel als ik het heb bijgespoten.