Ik start zondag op HCW (Hippisch Centrum Westland aka Condor City

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Loop jij (Jamy, of anderen trouwens) gewoon hard op straat? En kan dat dan zomaar?
Ik heb altijd pas tijd na school/stage, en nu we richting de herfst/winter gaat, wordt het snel donker. Dan kan ik echt niet meer in mn eentje buiten lopen. Maar ja, ik woon ook in Amsterdam west. Niet echt een veilige buurt voor als je vrouw bent..
Jamy schreef:Ik dacht al wat bedoel je met kan dat gewoon?![]()
Maar ik woon gewoon in een dorpje en daar kan je makkelijk gewoon over straat, ook in het donker (niet dat ik dat veel doe want ik hou er zelf niet van) maar kan in principe wel zeker tot uurtje of 9/10 hoor. Oja ben wel 1 keer achterna gezeten door twee kerels, niet tijdens het hardlopen hoor. maar toen fietste ik terug van school (tussen 5 en half 6) over een weg die door de polder gaat. Er komen wel erg veel auto's (is een 80km weg) maar zijn geen lantaarnpalen dus de auto's zien niet wat er op het fietspad gebeurt. En ik fietste langs en had mn mp3speler op en ik weet wel waar die kerels vandaan komen, maar opgegeven moment hoorde ik wat dus kijk achterom, rende er eentje achter me aan. Ik ben nog nooit zo bang geweestdurfde ook gelijk een tijdje niet meer in het donker alleen ergens heen (ook niet vroeg op de avond). Maar na een tijdje denk je er niet meer zoveel aan en doe je het weer gewoon.
Ik loop verder gewoon op straat ja, meestal ga ik een rondje door de polder, soms ook door het dorp gewoon.
Gek idee dat het zo kan verschillen in het zelfde land!
Flower schreef:O: flesje water
T: 2 boterhammen (waldkorn) met appelstroop en
2 flesjes water.
Over de lunch zit ik nog te twijfelen en ik heb nu druifjes
Flower schreef:*gooitflesjespablauwnaarladyjoy*
Zuipen Kreng