T: biosnack chocola
L: 2 vkb amandelpasta
T: Latte machiato, banaan
A: geroerbakte brocolli met zalm
T: stukje appelkruimeltaart
B: ong. 5 km hardlopen en 20 min fietsen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
.
en 3 boterhammen in de ochtend vind ik zoveel lijken
ik eet meestal 2 boterhammen met 1x beleg er tussen zegmaar en dan nog 1 kapje waar ik het beleg gewoon bovenop doe
Bhriseis schreef:@Chantal: Fruitsuikers kunnen geen kwaad, en voor fruit en groenten geldt volgens Raponsje een beetje een all-you-can-eat principe. Ben je gevoelig voor fruitsuikers, eet er dan iets vet bij, vb handje noten, avocado, Griekse roomyoghurt...
. Sowieso word het fruit steeds lekkerder en goedkoper nu met het mooie weer op komst (hopenlijk
) . . Ben zo gek op al dat zomerse fruit zoals aardbeien, meloen, druiven en kanik daar mooi mijn honger mee blijven stillen.
Wil het liefst gewoon een nette boterham. Beleg mijn boterhammen ook allemaal gewoon enkelBhriseis schreef:Ik eet tegenwoordig rond de 1800-1900 kcal, met uitschieters van 2100 of meer. Mijn absolute minimum is 1700, omdat ik dat verbrand als ik de hele dag achter de pc zit (en ik dus sowieso meer doe dan alleen maar zitten op een dag)
Maarrr hier dus ook geen idee wat het vandaag is!
O: 50 g havermout, el zemelen, 125 ml sojamelk light vanille, glas sojamelk light
B: 1,5 km wandelen
L: 120 g meergranenbroodje met geitenkaas, el pesto, tomaat, sla, komkommer, kruiden
B: 1,5 km wandelen, aansluitend boodschappen gedaan
T: perzik, schaaltje magere yoghurt biogarde
T: banaan, sinaasappel
B: paarden verzorgen
T: 150 g magere yoghurt biogarde met el lijnzaad
A: 140 g aardappelen (ongeveer he), ongepaneerde filet natuur van de AH, sla, tomaatjes, bieslook, tl olijfolie, azijn, koude sperzieboontjes 1 schep
B: Killer Abs dag 8 level 3
T: Sunniez-ijsje
?