De paleo-appelscones van Eliine uit het eetlijstjestopic zijn echter wel heel lekker. Dan doe ik er nog een banaan en een bakje yoghurt met superfoods bij, en zit ik op zo'n 500 kcal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb er gisteren een vandaag 1 op als middagtussendoortje en beide dagen heb ik geen avondeten op omdat ik zo vol zit
misschien heb ik ze te groot gemaakt, ongeveer ter grootte van een kleine krentenbol. Maar omg. Heb nu de rest per stuk ingevroren en ik ga ze houden voor als ik een echt groot tussendoortje nodig heb
Ik heb wel minder noten, rozijnen en honing toegevoegd, misschien daarom? En ik heb er tien porties van gemaakt. 
De kastjes beginnen er hier ook onder te lijden, hihi.

het is een beetje zoeter?
Ik merk het echt meteen als ik het een dag vergeet. Net zo goed dat ik elke ochtend ruim voor het ontbijt (doe het tegenwoordig meteen als ik uit bed kom) een glas lauw water moet drinken. Dat was ik vanmorgen vergeten en ook dat merk ik meteen. Beetje gevoelige darmen... dus ik denk dat ik daarom ook last van fruit heb. Kan het ook niet als toetje na het eten pakken, dan heb ik meteen kramp.
Maar ik beperk me tot een stukje chocolade per dag
de eerste dagen heb je er na het afkicken vooral echt geen trek in! Plots is het niet meer zo lekker. Bhriseis schreef:Oei, misschien ligt het aan mij maar ik ben er totaal niet vol vanIk heb wel minder noten, rozijnen en honing toegevoegd, misschien daarom? En ik heb er tien porties van gemaakt.
dat kan het verklaren. Bij mij was het deeg ook wel erg droog namelijk en in het recept staat dat het vettig/kleverig kan zijn
Beetje een onzin stuk, voornamelijk propaganda.
!
maar vind ze met de aangegeven hoeveelheid kaneel en gember toch wat te laf 
In combinatie met de appel is het voor mij dan wel zoet genoeg. Ik houd ook wel van de wat aparte smaak van het amandelmeel zelf zeg maar.