Ik ga toch een ronde taart maken, ook anders zo'n banketstaaf klein taartje voor maar een paar personen, ik wil dat meer mensen hem eten
500 gram marsepein, zal dat genoeg zijn om een taart van 22 breed en 7cm. die te bekleden? Neem aan van wel
Nu nog kijken welke vulling ik er in ga stoppen..
Monique1985
Geplaatst: 13-08-09 21:07
Liezel1 schreef:
Ik heb die stempels inmiddels gekocht... En ik heb nog 6 kartelscharen meegenomen met verschillende kartelranden. Is volgens mij ook best een leuk effect als je daar je marsepein mee knipt.
Die stempels van 98 cent zijn klein, volgens mij zijn de baby versie dezelfde als die van de kruidvat. Die andere die ik had zijn zelfde formaat.
Je hebt ook iets grotere, met dieren thema's (boerderijdieren, wilde dieren enzo) die kosten 2.49 geloof ik.
En wat iemand al zei, ja het zijn stempels waar je normaal met inkt mee werkt
(oja tip, als je bij de action bent, check je stempels, bij mij klopt 1 setje niet en ik moet dus morgen even terug)
imd
Geplaatst: 13-08-09 22:23
Vraagje: Op de website van de leukste taarten staan al die recepten, en daar hebben ze het steeds over de "biscuit", bedoelen ze daar gewoon cake mee? Dus: Kan ik ipv dit recept ook gewoon cakemix gebruiken?
Die mix die jij bedoelt liezel heb ik ook weleens gebruikt Je moet alleen wel opletten dat je goed mixt, en ook de aangegeven tijd, anders mislukt ie. Tenminste, bij mij
Ik heb ook altijd bakmix van Soezie bij de Welkoop vandaan! En inderdaad echt 10 minuten mixen! Is echt lekkere cake! Ik werk met Fondant en Marsepein... Ik vind Fondant denk ik toch wat fijner... Is wel spul wat je met een lieve hand moet bewerken De baby taart heb ik ook met fondant gedaan dat is een mooie wit!
Allereerst wil ik jullie complimentjes geven voor de leuke creaties die ik hier voorbij zie komen. Ik moet in ieder geval nog heel veel oefenen.
Mag ik hier ook een vraagje stellen? Ik heb vandaag geprobeerd om cupcakes te bekleden met rolfondant. Hoe kan ik het beste de figuutjes plakken op de onderste laag rolfondant? Op de cc heb ik wel een laagje botercreme gesmeerd. Daarboven op een rondje rolfondant en daarop de figuurtjes geprobeert te plakken.