Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoossie95 schreef:Voor de mede Amstelveen-tgtg-ers. Mis ik het steeds of heeft Maza echt al veel te lang geen pakketten meer?
Anoeska27 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een restaurantbon, ik ben erg benieuwd. Heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Is het de bedoeling dat je dan zelf bakjes mee neemt?
Anoeska27 schreef:Anoeska27 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een restaurantbon, ik ben erg benieuwd. Heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Is het de bedoeling dat je dan zelf bakjes mee neemt?
Niemand die dit weet?
ChantalSmook schreef:Hmmm mooie pakketten weer. Echt heel leuk die hele kippen steeds! Mijn vriend was slager voorheen dus die maakt wel eens beer can chicken. Je kunt ze ook in soep trekken en later het vlees eraf plukken als bv soto. Is wel een karwei overigens.
Ik wil eigenlijk ook weer naar de jumbo maar ik kom niet echt in de buurt binnen kort. Zonde om er heen te rijden anders vind ik
Vjestagirl schreef:Ik kom me ook eventjes melden.
Ik heb de app net gedownload, en nu staat alles op uitverkocht. Wanneer komen er nieuwe dingen bij?
ChantalSmook schreef:Hmmm mooie pakketten weer. Echt heel leuk die hele kippen steeds! Mijn vriend was slager voorheen dus die maakt wel eens beer can chicken. Je kunt ze ook in soep trekken en later het vlees eraf plukken als bv soto. Is wel een karwei overigens.
Ik wil eigenlijk ook weer naar de jumbo maar ik kom niet echt in de buurt binnen kort. Zonde om er heen te rijden anders vind ik
listiglistje schreef:ChantalSmook schreef:Hmmm mooie pakketten weer. Echt heel leuk die hele kippen steeds! Mijn vriend was slager voorheen dus die maakt wel eens beer can chicken. Je kunt ze ook in soep trekken en later het vlees eraf plukken als bv soto. Is wel een karwei overigens.
ik pak zondag weer een pakket daar
Misschien ook nog ekoplaza of spar? Mooi weer boodschappen voor een week