Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:19

Oh ja onhandige tijden voor TGTG.
Ik ben volgende week toevallig donderdagochtend vlakbij het Stadshart.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:35

Voor de mede Amstelveen-tgtg-ers. Mis ik het steeds of heeft Maza echt al veel te lang geen pakketten meer? :')

Edit; open net de app en zie staan 'uitverkocht om 16:45'
Heb ik nu serieus net weer een nieuwe gemist? Y my life like dis _O- Zit er echt al een maand op te azen :')
Laatst bijgewerkt door xRoossie95 op 26-04-19 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:36

Anoeska27 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst een restaurantbon, ik ben erg benieuwd. Heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Is het de bedoeling dat je dan zelf bakjes mee neemt?

Niemand die dit weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:37

xRoossie95 schreef:
Voor de mede Amstelveen-tgtg-ers. Mis ik het steeds of heeft Maza echt al veel te lang geen pakketten meer? :')

Die had net vandaag wel. Uitverkocht om 16.45. :+

Anoeska27 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst een restaurantbon, ik ben erg benieuwd. Heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Is het de bedoeling dat je dan zelf bakjes mee neemt?

Daar is niet echt antwoord op te geven omdat het per restaurant kan verschillen. Zorgen dat je iets bij je hebt kan handig zijn.
Wat staat er in de info bij je locatie?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-04-19 17:39, in het totaal 2 keer bewerkt

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:37

Anoeska27 schreef:
Anoeska27 schreef:

Niemand die dit weet?

Naar mijn weten staat het er specifiek bij als je iets mee moet nemen! Staat er niks over, dan hoef je niks mee te nemen dacht ik :j

benangelique

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:05

Ik ben weer blij met mijn bezoekje aan de bakker.
2 donkerbruin, heel
1 kaascroissant
1 kaasbroodje
6 witte puntjes
2 oranje tompoucen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:31

Super te tevreden weer bij een broodjeszaak in Waalwijk.

Afbeelding

Pistolet eiersalade
Wrap zalm
5 pistolets
Bak software
Bakje garnering.

Heel erg tevreden voor 5 euro.

Belegde pistolet en wrap zijn nu op. Morgenochtend de andere pistolets even in de oven en dan lekker salade er op met wat groen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:48

Afbeelding
+ een fles sap, maar daar zat aardbei in, dus die is al naar de buurman.
Goed, ik ga me even verdiepen in hoe ik een hele kip gaar krijg. :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 18:55

Hmmm mooie pakketten weer. Echt heel leuk die hele kippen steeds! Mijn vriend was slager voorheen dus die maakt wel eens beer can chicken. Je kunt ze ook in soep trekken en later het vlees eraf plukken als bv soto. Is wel een karwei overigens.

Ik wil eigenlijk ook weer naar de jumbo maar ik kom niet echt in de buurt binnen kort. Zonde om er heen te rijden anders vind ik

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:00

ChantalSmook schreef:
Hmmm mooie pakketten weer. Echt heel leuk die hele kippen steeds! Mijn vriend was slager voorheen dus die maakt wel eens beer can chicken. Je kunt ze ook in soep trekken en later het vlees eraf plukken als bv soto. Is wel een karwei overigens.

Ik wil eigenlijk ook weer naar de jumbo maar ik kom niet echt in de buurt binnen kort. Zonde om er heen te rijden anders vind ik

ik pak zondag weer een pakket daar

Misschien ook nog ekoplaza of spar? Mooi weer boodschappen voor een week

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:04

Ik kom me ook eventjes melden O:).
Ik heb de app net gedownload, en nu staat alles op uitverkocht. Wanneer komen er nieuwe dingen bij?

Boedha_1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:09

Vjestagirl schreef:
Ik kom me ook eventjes melden O:).
Ik heb de app net gedownload, en nu staat alles op uitverkocht. Wanneer komen er nieuwe dingen bij?

Ongeveer een kwartier na de ophaaltijd. Dus als de ophaaltijd bijvoorbeeld 13.00/14.00 uur is, komen de nieuwe bonnen vaak rond 14.15 uur erop.
Sommige winkels/restaurants/bakkers ect hebben tegen het einde van de ophaaltijd toch nog wat (meer) over, en dan komen er ook nog wel eens bonnen vrij.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:11

Net een bon voor nieuwe bakker gekocht, ben benieuwd :D

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:12

Ik heb de wekker gezet, wil heel graag een Deka pakket morgen in de hoop wat oranje lekkers te scoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:15

ChantalSmook schreef:

Dank je! Hij staat al in de oven. Ingesmeerd met peper, zout, citroen, olijfolie en heel veel knoflook.
180 graden, voorlopig eerst maar een half uur.
Duim voor me. :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:15

Kun je notificaties aanzetten als je favoriete winkels/restaurants bonnen online zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:18

Vjestagirl schreef:
Kun je notificaties aanzetten als je favoriete winkels/restaurants bonnen online zetten?

Was het maar zo een feest.
Dat zul je zelf in de gaten moeten houden. En dan kan er door de dag heen nog wel eens iets bij komen of er blijkt juist toch niets over te blijven.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:26

Wat als je een bon gekocht hebt en er is niets over? Krijg je dan je geld terug?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:31

Ja

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:34

Danseresje schreef:
Wat als je een bon gekocht hebt en er is niets over? Krijg je dan je geld terug?

Ja, plus je krijgt bij annulering vanuit de winkel een mail en sms ( volgens mij, het is mij nog nooit gebeurd)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 19:49

listiglistje schreef:
ChantalSmook schreef:

ik pak zondag weer een pakket daar

Misschien ook nog ekoplaza of spar? Mooi weer boodschappen voor een week

Oeh ben wel weer benieuwd naar jou dan! Ik moet zondag een vroege dienst draaien na koningsdag. Is niet eens een gek idee eigenlijk om dan naar de jumbo te gaan want wilde met de auto gaan en dan is het de moeite maar ben dan om half 3 al klaar. Denk dat ik dan liefst meteen de bank op kruip haha. Zie net dat de jumbo van 12 tot 6 is morgen, dat zal zondag dan ook wel zijn. Als ik eraan denk om iets te kopen in de stad eens kijken of ik er 2 kan scoren haha. Rij ik na mijn werk mooi door.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:16

Hier echt weer een wauw pakket, van de Plus dit keer! :D
Grote bak champignons
400 gram tempeh (nog even verzinnen wat ik daarmee moet hihi, even leuk recept zoeken)
Chorizo plakjes
Clotted cream
Afbak paas broodjes
5 rundervinken
Snack gehaktballetjes
Slamelange
Filet americain met ei
Eitjes vrije uitloop
Luxe bladerdeeg hapjes om af te bakken met kaas, met zalm en met rundvlees

Ik stond echt :oo :wow: _/-\o_ bij de kassa haha.
Deze Plus is een blijvertje :j

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:40

Mijn telefoon is ingepikt, dus ik kon geen foto maken :D
Ik had 5 doosjes (ongeveer net zo groot als een big mac verpakking).
- gemengde pasta
- gemengde rauwkost
- hamburger
- saucijzenbroodje en ander bladerdeeg broodje
- punt chocolade taart

Leuk om een keertje uit te proberen, maar alleen als ik toevallig in de buurt moet zijn. Ik zou er niet speciaal voor rijden.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:41

Mijn missie voor Deka is gelukt: binnen 1 minuut alle bonnen uitverkocht bij mijn favo filiaal.... maar ik heb er eentje.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:44

Afbeelding

Bakker Tijsterman in Stevenshof, Leiden voor €4,99:
- twee hele broden
- zes witte puntjes
- drie müeslikoeken
- twee gevulde koeken

Weer een lekker pakket! :9 Toch valt het me hier in de regio op dat de bakkerspakketten minder groot worden. Ik denk dat ze meer bonnen aanbieden dan in het begin. Opzich helemaal prima natuurlijk, zo hebben ze zelf meer inkomsten en kunnen ze meer mensen blij maken!

Ik snap trouwens ook wel de reacties dat mensen teleurgesteld kunnen zijn.. Ik zou zelf alleen niet klagen als het bedrag gewoon de waarde haalt. :)