Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
princequillo schreef:Onze oprit is hartstikke lang en er zijn meerdere niet-zichtbare plekken waar je het achter kunt verbergen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen track & trace gehad... Omdat het de eerste keer is wist ik ook niet of je die kreeg.![]()
Ik heb enkel een mailtje gehad met bevestiging dat het op zaterdag bezorgd zou worden. Ik ga wel gewoon even contact opnemen!
Cerosa schreef:Er was langere tijd via de ING Rentepunten een korting actie voor bestaande Hello Fresh klanten. Nu kan ik die niet meer terugvinden, weet iemand anders of er momenteel ergens een korting voor bestaande klanten is?
yvje86 schreef:Cerosa schreef:Er was langere tijd via de ING Rentepunten een korting actie voor bestaande Hello Fresh klanten. Nu kan ik die niet meer terugvinden, weet iemand anders of er momenteel ergens een korting voor bestaande klanten is?
Kun je geen nieuw account aanmaken, dan kun je de korting voor nieuwe klanten gebruiken.
Cerosa schreef:Er was langere tijd via de ING Rentepunten een korting actie voor bestaande Hello Fresh klanten. Nu kan ik die niet meer terugvinden, weet iemand anders of er momenteel ergens een korting voor bestaande klanten is?
daantjuhhh schreef:Dat werkt niet.
Op het zelfde adres moet je echt alle gegevens anders hebben, andere naam, ander rekeningnummer enz.