[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:10

:wave: mornin'!

Dagplanning:
O: 4 crackers met slankie/kipfilet/tomaat
t: appel
t: activia yoghurtje
L: 3 bb met slankie/kipfilet/augurk en sandwichspread
t: snack a jack cheese
t: opkikker tomaat
t: 2 cracottes met beleg
D: maaltijdsalade wrs
t: bakje vanille yoghurt met verse aardbeien

Bew: uur sporten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:50

Leuk dat jullie ook springen! Hm ja, ik voel veel aan, weet niet of ik voel of Madeira een hindernis in de gaten krijgt, maar ik denk het wel (gezien ik het ook bij balkjes voel). Maar komt wel goed :) Madeira vertrouw ik ook 1000 procent :j

Pff ik heb erg last van mijn buik (PDS) en maagband is vandaag ook niet zo in de stemming om te eten (heb gewoon mindere en betere dagen met mijn maagband). Toch probeer ik wel netjes te eten.

O: 1 plakje ontbijtkoek + boter (te weinig, maar kreeg echt pijn)
T: 1 Vital cracker + duitse thee worst (vette worst, probeer zo beetje alles binnen te krijgen)
L: 2 beschuitjes, 1x pure hagelslag + boter en 1x Filet American + boter.
T: vanille yoghurt
T: tomaat met peper en zout
D: wat de pot schaft (aardappels, vlees groente)
T: sultana hartig

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:14

Vervelend van je buik madeira, hopelijk krijg je toch nog genoeg naar binnen vandaag :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:14

Mijn dagplanning:

O: 4 x knackebrod met halvajam + glas optimel
T: plak ontbijtkoek 33% minder suiker met boter.
L: 3 VB met snijworst en kopje tomatensoep.
T: 1 appel
A: fusili (soort maccaroni) met pastasaus en sla.
T: Eierkoek/rijstwafels.

@ Madeira: misschien een rare vraag maar kun jij de lettertjes op je computerscherm wel goed lezen? Of moet je je dan echt inspannen?
Best lastig zo met die maagband. Wordt de maagband ooit ook weer een keer verwijderd als je weer op gewicht bent? Of blijft hij er altijd?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:15

Nette dag pebbles :) misschien in de middag nog een extra tussendoortje? Nog een stuk fruit bijvoorbeeld.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:17

Madeira: vervelend dat je last hebt! Kan mij goed voorstellen dat je niet zo'n trek hebt daardoor.
Sizzy: je dagplanning ziet er aantrekkelijk uit zeg! mooi gevarieerd :)

Springen doe ik zelf nooit, ben alleen van het buitenrijden :P (en pony beest springt op buitenrit ook niet... die stapt gewoon over een boomstammetje heen :+)

Mijn 3 week werken+ 1 dag zitten erop! Kan ook geen was meer zien hahaah :D
Weekend was heerlijk! de 3 kids van mijn zus waren er en omdat mijn zus niet mee was moesten ze zich wel aan onze regels houden. Dus: vrij rustige kids, die zich zelfs goed gedroegen! Ik vond het echt heel erg leuk en de kids gelukkig ook :D Mijn ouders kon je wel opvegen na zo'n weekend :P
Enig minpuntje is dat de jongste 's nachts niet droog is. Dus van zondag op maandagnacht was hij nat geworden en stond ik gezellig midden in de nacht het bed te verschonen (en viel best tegen om dan de volgende ochtend weer te gaan werken :=). Was ook echt een zielig gezicht: hoorde een heel zacht huiltje en trof ik hem boven aan helemaal opgekruld op zijn kussen, tegen de muur aan. Hij wist helemaal niet meer wat er gebeurt was of wat hij had gedaan.

Mijn dagplanning:
o: 3 bb jam
t: nectarine (ontbijt en lunch liggen te dicht bij elkaar := heb uitgeslapen)
l: 2 bb met ? Weet nog niet waar ik zin in heb :)
t: knijpfruit en 2 beschuitjes met kaas
d: hollandse pot met een danoontje na (niet erg gezond geloof ik, maar anders kunnen wij het straks weggooien)
t:?

beweging: hopelijk wil vriendlief met mij naar de sportschool!

Er zijn trouwens 87 pakken hooi van ons kleine land gekomen, oeps! Wij hebben net 30 pakken gekocht := Hadden verwacht dat er 30 pak af zou komen *slik*. Ben benieuwd hoe ze het hebben gepropt in de stal. Mijn stal is opgeofferd iig. In de winter staan de heren ook in de winterwei en dan hebben wij nog 1 stal open staan zodat ze kunnen schuilen (en daarvoor liggen nog tegels en een afdakje, dus er gaat er dan vaak 1 in de stal staan en de ander ervoor met de neus in de stal :P).
Pff erg veel pakken ineens :s
Stro hebben wij nu weinig: nog 8 pakken. Maar kunnen nu niets erbij bestellen.

Hopelijk blijft het land nog een lange tijd droog zodat ze gewoon 24/7 buiten blijven en dan voeren wij hooi bij.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:18

Sizzy, ik hoop 't ook. Daarom neem ik ook beetje vette beleg enzo, om genoeg binnen te krijgen.

@Madeira: misschien een rare vraag ik vind het geen rare vraag hoor :) maar kun jij de lettertjes op je computerscherm wel goed lezen? Of moet je je dan echt inspannen? Ik span me er niet echt voor in, ik gebruik Super Nova een vergrotings/spraak programma :j
Best lastig zo met die maagband. Wordt de maagband ooit ook weer een keer verwijderd als je weer op gewicht bent? Of blijft hij er altijd? Nee, hij mag eruit als ik 5 jaar lang op gewicht zit. Maar het hoeft niet. Als ik er geen last van heb en mijn eetritme goed heb gevonden, laat ik 'm er gewoon in :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:19

Thanks WC :)
Ach gossie, dat is echt zielig als hij niet meer weet wat hij gedaan heeft. Kan me wel voorstellen dat je dan de volgende ochtend gebroken bent.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:21

@ Sizzy: ja ik denk dat ik nog wel iets eet als tussendoortje voordat we gaan eten.

Jeetje WCF, zo zit je ineens met hooi te veel opgescheept :=
Bij ons worden de paarden op dit moment ook bijgevoerd met hooi omdat het gras niet echt snel groeit met de droogte.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:24

Ik rook het wel natuurlijk en vroeg aan hem: ben je nat? Knikte hij heel sipjes. Naja, toen vond ik het ook helemaal niet erg om hem te helpen! Zijn broertje lag naast hem en heeft echt niets gehoord, sliep als een roos door haha :D
Was wel jaloers op de oudste: die heeft maandag uitgeslapen tot 9 uur! :+

Ze mogen zo weer komen van mij :j maar vermoeiend is het wel... ze zijn vroeg wakker en het zijn er 3 :P Toen zij met mijn vriend aan het spelen waren, ging ik het huis weer zandvrij maken. Wandeling in het bos was ook leuk: op slentertempo omdat ze van alles zagen :+ Heb zelfs onze 'skiheuvel' beklommen! En via de fietscrossbaan naar beneden gelopen. Gravel is ellendig hahaha, ben 4 keer onderuit gegleden en werd mij de les ook nog gelezen door de oudste: ik had namelijk de verkeerde schoenen aan hahahah

En toch mis ik die voetstappen wel in huis :j
(al moet ik er nog niet aan denken om zelf 24/7 kids te hebben :P was wel fijn dat wij ze weer terug konden brengen hahaha)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:25

Madeira_ schreef:
Sizzy, ik hoop 't ook. Daarom neem ik ook beetje vette beleg enzo, om genoeg binnen te krijgen.

@Madeira: misschien een rare vraag ik vind het geen rare vraag hoor :) maar kun jij de lettertjes op je computerscherm wel goed lezen? Of moet je je dan echt inspannen? Ik span me er niet echt voor in, ik gebruik Super Nova een vergrotings/spraak programma :j
Best lastig zo met die maagband. Wordt de maagband ooit ook weer een keer verwijderd als je weer op gewicht bent? Of blijft hij er altijd? Nee, hij mag eruit als ik 5 jaar lang op gewicht zit. Maar het hoeft niet. Als ik er geen last van heb en mijn eetritme goed heb gevonden, laat ik 'm er gewoon in :j

Oke :) Wel handig zo'n vergrotings/spraak programma. Dan heb je dus gewoon een extra groot lettertype en als je het echt niet kunt lezen dan kun je het ook nog laten uitspreken?

Hoe lang heb je de maagband nu? En als ze hem er ooit uit zouden halen dan wordt je maag toch ineens weer groter? Zit er dan niet een kans in dat je weer meer gaat eten omdat je meer op kunt? Of krimpt de maag dan vanzelf?
Sorry dat ik zoveel vraag :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:26

PE: wij voeren ze nu ook even bij omdat ze op heel kort gras staan en de andere 3 weilanden net gemaaid zijn en even moeten herstellen voordat wij het paardengeweld erop los laten :P Maar dat is maar voor even: wil ze morgen denk ik even overzetten op het betere gras :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:29

Pebblesther schreef:
Oke :) Wel handig zo'n vergrotings/spraak programma. Dan heb je dus gewoon een extra groot lettertype en als je het echt niet kunt lezen dan kun je het ook nog laten uitspreken?

Hoe lang heb je de maagband nu? En als ze hem er ooit uit zouden halen dan wordt je maag toch ineens weer groter? Zit er dan niet een kans in dat je weer meer gaat eten omdat je meer op kunt? Of krimpt de maag dan vanzelf?
Sorry dat ik zoveel vraag :=

Hihi maakt niet uit :D _O-

Uhm ja, zo ziet 't er ongever bij mij uit:

http://www.kimbols.be/blindsupport/supernova_lunar.jpg (alleen heb niet meer zo'n oude versie op mijn pcmaar is voor het idee).

Ik heb mijn maagband gekregen op 12 maart 2008. Als je hem er uit haalt nadat je 5 jaar op gewicht zit en en goede eetpatroon hebt opgebouwt kun je als het goed is gewoon hetzelfde blijven eten omdat je het gewend bent.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:45

Okej :) Ben je al veel Kg's kwijt sinds je de maagband hebt? Lijkt mij best appart dat je na de operatie ineens haast niks meer kunt eten en dat je dan al vol zit.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:47

yes! verslag goed verbeterd! 7.7 is toch verbeterd! :D En heb een 8 gekregen als gemiddelde zoals ik had gehoopt :)
Ben echt blij dat ik toch het risico heb genomen om te verbeteren :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:52

Nice WC!! goed gedaan :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:58

Thanks! Ik sta daarmee nu nog steeds cum laude hahaha :D (oké heb ook maar 3 cijfers :P) Maar het idee is leuk hahaha :D Dat heb ik nog nooit kunnen zeggen :P

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:01

Goed gedaan WC!

Mijn gewicht is de laatste week stabiel gebleven waar ik wel blij mee ben.
Zou er eigenlijk nog 3kg af willen hebben maar dat doe ik wel als ik weer thuis ben. Hoewel met al het eten wat mijn hubbie voor de laatste week gepland heeft zou het wel eens 5kg kunnen worden :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:05

Wanneer kom je weer thuis katja? :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:09

Hahaha, is hij veel van plan ja Katja? :D
Gaat hij alle lekkere dingen inslaan waar je al maanden naar aan het snakken bent? :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:11

Ik kom 5 september weer thuis WB. De 29e stapt mijn man in het vliegtuig en gaan we nog een klein weekje rondreizen. In die week staan er nogal wat buffetten, restaurants en snackmomenten op de planning.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:12

Wat gaaf katja! :D Leuk dat je man ook nog gezellig een weekje langskomt :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:13

Oh wat leuk dat hij nog naar jou toe komt!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:16

Het oorspronkelijke plan was dat hij ergens halverwege zou komen maar na het drama van afscheid nemen op Schiphol en het voor meer dan een week bijna niet kunnen eten heb ik bedacht dat ik dat niet nog een keertje hier wilde meemaken. Daarom komt hij nu op het einde en vliegen we samen terug.
We gaan eerst twee dagen hier kijken, dan vliegen we naar Niagara Falls voor twee nachten en dan nog een paar dagen New York. Nog 11 dagen dan is hij er!!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:18

:wave:

Paulien; balen meis dat je last van je buik hebt. :(:)

WC; top! Knap hoor! En klinkt gezellig met de kids!

Katja; jaaaa lekker aftellen! Heerlijk nog zo'n weekje daar met je man!