Hm, vorig jaar heb ik echt een k*tvakantie gehad met enrom veel regen! Dus ik mag niet hopen dat ik dit jaar net zo bruin wordt als vorig jaar want dan blijf ik dus gewoon wit Dit jaar Kroatië, dus ook wel een stuk zuidelijke dan de Franse Jura
Twee jaar terug na 2 weken Turkije, haha ik leek ook wel op een Turk toen
Ik was vorig jaar voor mijn doen ook aardig gekleurd na 3 weken VS en toen nog 2 weken Cuba. Vrees dat de bestemming van dit jaar niet zoveel kleur gaat brengen of er moeten hele bijzondere dingen in Schotland gaan gebeuren.
Ik wordt wel altijd behoorlijk bruin in de zomer En m'n ouders hebben een strandhuisje dus das ook wel chill M'n pa is in de zomer net een neger joh Die wordt echt aso bruin
Pivanti: Maaltijdsalade (appie), potje groenten, aardappeltjes bakken & tartaartje bakken, omelet met groenten erdoorheen op paar bruine boterhammen, 1-persoonsblik soep met een paar boterhammen?
xingridx
Geplaatst: 31-03-09 14:19
zeg, houden jullie allemaal eens even je mond over bruin worden en rode hoofden door de zon enzo!
Er zijn ook mensen die gewoon moeten werken en niet naar buiten kunnen ja!
geen zon dan wendy aan die kant van nl? hier is het in de zon 19 graden ik wil gewoon graag die bodymass meting doen. dan zie ik snel genoeg waar het vandaan komt dat ik niet afval. morgenavond dus even afwachten...
petulan, ook ik knap erg op van dit weer. heb de zin om de hele dag te hummen en mijn vermoeidheid verdwijnt als sneeuw voor de zon....
pfff, loop echt leeg op die ene leerling. men, wat een zuiger is dat!
ja maar heb dan geen zin meer om te koken Normaal eet ik ook altijd pas zo laat hoor, of begin ik... maar als ik dan gewerkt op de maandag en dinsdag heb ik geen zin meer om actief te koken