Jamy schreef:FLower ik snap wel dat je dat wilt hoor (niet dat ik het aan je lichaam ziet ofzo) maar ik bedoel meer dat je dat zelf wilt, ik bedoel vele van ons zijn niet te zwaar maar het is meer dat je net ff ontevreden bent met jezelf, en als er een paar kilo af is dat je dat gewoon beter bij jezelf vind passen enzodus dan moet je dat lekker doen, ja toch?
Welkom Flower

Ook ik ga met Jamy hierboven mee. Snap best dat ondanks dat je al een mooi lijntje hebt toch net die paar extra kilootjes kwijt wil.
Zelfde had ik vorig jaar ook. Woog toen 70-71 kilo (en dat voor 1.57 m.

Ik ben toen goed op mijn eten gaan letten en minder gaan eten (niet meer dat hele volle bord avondeten leeg eten, etc.). De eerste 5 kilo's vlogen eraf tot ik 67 kilo woog. Toen ging het niet meer zo hard maar ik heb een aantal maanden op die 67 kilo kunnen blijven hangen en nu wil ik er weer een paar kilo vanaf ondanks dat ik er goed uit zie en mijn vriend eigenlijk vind dat het niet nodig is maar voor mezelf wil ik toch de 62-63 kilo halen.
Daarna zien we wel weer

Drinken jullie trouwens puur alleen 2 liter water op een dag?
Tenzij het van dat vreselijk warme weer is haal ik dat namelijk niet

Oud-collegaatje van me heeft zich dit voorjaar ook laten opereren aan los vel. Was in 2-3 jaar tijd iets van 30-40 kilo afgevallen en had vooral bij d'r bovenbenen last van los vel. Nu ziet ze er weer mooi strak uit.
Vlees eet ik ook gewoon hoor... vind ik veels te lekker

Ben trouwens nog steeds op zoek naar vervanging voor mijn pakje toastjes tijdens de lunch. Ik sop er meestal mee in mijn bouillon maar deze toastjes (van die doorbreek-gevallen) schijnen ook niet zo goed te zijn... heb ik gehoord

Iemand een lekker alternatief om mee te soppen?