Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:57

_janneke_ schreef:
Ik ga zo mijn bon halen van het stoepje in lienden *\o/*
Vorige week was dit een groot succes! Ben benieuwd

Deze vergeet ik telkens en dan is t al uitverkocht.. :') Helaas voor mij

Buxy

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:05

Vanmorgen heb ik melding gemaakt over mijn pakket van gister.. Was voor de 2e keer bij het zelfde afhaalpunt dat het heel erg tegen viel dus ben benieuwd hoe ze reageren.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:55

Mijn tweede bon ook aangekocht, vandaag dus naar de Jumbo en naar de bakker. Ben heel benieuwd....
Moet je je bij de Jumbo bij de service balie melden?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:00

Ja doe ik wel, ze bellen dan naar achter en dan komt iemand een tasje brengen. Heb nog niet gehoord dat het niet goed is zo :)

_janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:26

Mijn pakketje net opgehaald bij t stoepje in Lienden *\o/*
Afbeelding

Twee hele broden
Vijf kaas stengels
Vier kaas rondo’s
Vijf noten gebak/koeken

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:45

Afbeelding
Hier net weer een pakket bij de Jumbo in Zuidlaren gehaald. Beetje teleurgesteld eigenlijk. Totale waarde komt op 13 euro. Al eerder gehad dat het kantje boord was qua geld, dus wel even melding gedaan. Moeten ze niet te vaak doen wat mij betreft ;). Initiatief blijft super hoor! :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:17

Mag ik vragen waarom sommige mensen zo ontevreden zijn met hun pakket?
Zeker als het gewoon de juiste waarde heeft?
Over datum ofzo snap ik helemaal
Maar waarom een klacht indienen omdat je het een mager pakket vind? Of meer variatie had verwacht? Of gewoon meer had verwacht?
Je hebt een pakket boodschappen voor minder dan de helft van het geld kunnen kopen, wees er gewoon blij mee en ga niet lopen klagen omdat het maar net over het gestelde bedrag was, of omdat de ander een 'leuker' pakket had.
Sorry hoor maar wees blij dat dit initiatief er is.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:21

Ik moet zeggen dat me dat ook irriteert... Ik vind het zo ondankbaar en inhalig... Om 2 euro te weinig waarde of omdat een ander naar jouw idee meer krijgt..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:26

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening en mag je die uiten. Ik kan het me goed voorstellen dat je het jammer vond als je voorganger een groter pakket krijgt. En er wordt een waarde van 3x de bon beloofd, dus ik vind dat je het dan ook mag aangeven als dat niet klopt. Maar, jullie mogen het overdreven vinden, dat is immers jullie mening :).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:34

Ik zeg ook niet dat het onterecht is om te klagen als je pakket onder de beloofde waarde zit.
Maar om nou er wat van te zeggen omdat het er maar net overheen zit? Dat vind ik te ver gaan.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:41

Meestal ben ik blij, soms teleurgesteld maar klagen bij tgtg doe ik niet. Wel geef ik met de sterrenbeoordeling aan wat ik van het pakket vind.

Soms lijkt de waarde ook minder maar dat is dan vaak het verschil tussen een supermarkt en een speciaalzaak.

Verder merk ik bij de Deka dat ze nu anders met het concept omgaan dan in het begin. Toen kreeg je echt belachelijk veel, nu zetten ze er nieuwe pakketten op als ze veel hebben.

Verder is het vergelijken met elkaar hier makkelijker als iedereen de prijs van het pakket erbij zet.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:52

Net op de vrijdag markt een pakket opgehaald. 2 kg asperges en een flinke fles oregano olie ( label was vies geworden dus kon niet meer verkocht worden ) voor 4.99€

Blij mee! Van het pakket van gisteren ( biologische supermarkt ) een grote pan groentesoep gemaakt en dan morgen aspergesoep.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:05

Nou ik klaag niet als ik het pakket minder vind of het de waarde op een paar euro niet haald maar mijn pakket van gister haalde de 7 euro nog niet.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:08

Ik heb vandaag voor het eerst een restaurantbon, ik ben erg benieuwd. Heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Is het de bedoeling dat je dan zelf bakjes mee neemt?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:18

Ik heb ook 1 keer een klacht ingediend bij tgtg. Het halve pakket wat ik toen kreeg was over datum i.p.v. op de datum.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:30

Zoiets kan ik heel goed begrijpen. Het gaat erom om producten te redden die anders weggegooid moeten worden.
Niet om je afval te verkopen en dan andere mensen weg te laten gooien omdat het over datum is

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:31

fleurtjeuh schreef:
Zoiets kan ik heel goed begrijpen. Het gaat erom om producten te redden die anders weggegooid moeten worden.
Niet om je afval te verkopen en dan andere mensen weg te laten gooien omdat het over datum is

Inderdaad! Bij het beschuit bijv vind ik dat nog niet zo heel erg, maar er zat ook kip enz bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:00

Ohh voor de mensen in Amstelveen: ik zie dat Le pain Quotidien Stadshart ineens 2 pakketjes beschikbaar heeft. <3 :9 ik red het niet qua ophaaltijd, maar dit is zo een heerlijke zaak!
Die amandelcroissaintjes yumyumyum

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:29

Die wil ik ook een keer proberen tica als ik bij ouders ben maar de ophaaltijd is laat helaas :(

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:40

Ik klets hier ook even mee. Al een paar keer bij de jumbo pakketten gehaald, tot nu toe prima, ongeveer voor 1,5-2,5 dagen boodschappen voor 2 personen. Brood pakketten heb ik ook al een paar keer gehaald.

Ik vind het een leuk initiatief, en scheelt best veel geld.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:42

Net mijn pakket van de Jumbo gehaald:
Afbeelding
Het broodbeleg heb ik aan de buren gegeven, gezien ik dat eigenlijk niet eet en geen twee verpakkingen binnen enkele dagen op kan.
Het andere vlees ga ik invriezen denk ik, op de chili kip na.... Dat wordt voor vanavond.
Zo nog naar de bakker.....

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 17:04

Vleeswaren kan jw ook invriezen he!

Ik snap de meldingen ook niet als het net over de waarde zit. 3 x waarde is toch al luxe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:10

Iloveiswan schreef:
Die wil ik ook een keer proberen tica als ik bij ouders ben maar de ophaaltijd is laat helaas :(

Het is echt de moeite waard. Die van Gelderlandplein is wel makkelijker bereikbaar trouwens.
Alleen als je dan daarna een keertje zelf iets gaat halen schrik je je een ongeluk van de prijzen!
En dan helemaal als je het daar op eet.
Dat veel te lekkere amandelcroissantje is 2.80 los en 4.40 als je hem daar opeet. :=

Ik heb toch een Jumbobon gescoord voor straks, hij stond nu nog steeds op 5+ beschikbaar.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:15

Anoniem schreef:
Iloveiswan schreef:

Het is echt de moeite waard. Die van Gelderlandplein is wel makkelijker bereikbaar trouwens.
Alleen als je dan daarna een keertje zelf iets gaat halen schrik je je een ongeluk van de prijzen!
En dan helemaal als je het daar op eet.
Dat veel te lekkere amandelcroissantje is 2.80 los en 4.40 als je hem daar opeet. :=

Ik heb toch een Jumbobon gescoord voor straks, hij stond nu nog steeds op 5+ beschikbaar.

Gelderland Plein is lastiger bereikbaar voor mij. Moet een bus naar uithoorn hebben voor naar ouders Dus kom eigenlijk altijd via busstation amstelveen. En ben altijd rond 3 a 4 in amstelveen haha :p

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:16

ChantalSmook schreef:
Vleeswaren kan jw ook invriezen he!

Maar dan nog eet ik dat eigenlijk niet.

Bij de bakker ook mooi pakket, helft ligt al in de vriezer, dus dan maar zonder foto:
Twee broden, een stokbrood, twee saucijzenbroodjes en drie luxe broodjes.