En ladyflame, wat heb je allemaal aangeschaft?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyflame schreef:ja klopt maar helaas werk ik niet meer bij de action en woon ik er ook niet om de hoek. om er nou heen te rijden van misschien hebben ze het is ook zonde. denk dat ik dat inderdaad maar doe van die chocoladereep. dan hou ik maar iets van 25 gr over dus dat valt nog te overzien
marrianne schreef:ladyflame schreef:ja klopt maar helaas werk ik niet meer bij de action en woon ik er ook niet om de hoek. om er nou heen te rijden van misschien hebben ze het is ook zonde. denk dat ik dat inderdaad maar doe van die chocoladereep. dan hou ik maar iets van 25 gr over dus dat valt nog te overzien
Ja ik ken het... ik heb echt de Xenos en Action doorgespeurd naar die dingen, nergens te krijgen.
Misschien wel bij echte bakwinkels?
Laat het even weten als je ze gescored hebt!
nientje78 schreef:Afgelopen weekend wat afgebakken.
Vrijdag natuurlijk cupcakes voor valentijn, zaterdag kleine appelflappen (mijn dochter vind ze heerlijk) bladerdeeg appelgebakjes en zondagavond bladerdeeghapje gevuld met ananasroomkaas.
Dat laatste was echt heerlijk![]()
Helaas niet van alles een foto.
Moet ook nog even een nieuwe uploadsite vinden.
marrianne schreef:ladyflame schreef:even een recept om spekkoek te maken uitgeprint, misschien een optie voor volgende week:)
Oef, dat je daar zin in hebt, lijkt me echt een monnikenwerk en ik denk dat ik het bij de toko net zo lekker kan halen
noaxhorses schreef:Welk recept ga je gebruiken ladyflame? Wil ik ook een keer maken.
- kruipt weer terug onder meelees steen -