Mag ik hier meekleppen? Ik heb vandaag een : Ik heb geen idee wat ik wil eten dag en zit dus in dik dillema..
Ik zit te denken aan witlof uit de oven, spaghetti vulcano, forel uit de oven of beefsalade.. En ik weet gewoon even niet wat te kiezen
Lotje02
Geplaatst: 28-01-10 12:23
Ik weet het nog niet...Waarschijnlijk wordt het gehaktballen, aardappelen en spinazie..Of rode kool....of koolvis met puree en erwtjes....of toch maar pasta met zalm en spinzie......
Ik denk dat ik vandaag maar is fruitsalade ga eten oid. Mn lichaam schreeuwt om vitaminen heb ik het idee.
Breghje
Geplaatst: 28-01-10 12:27
Lotje02 schreef:
Ik weet het nog niet...Waarschijnlijk wordt het gehaktballen, aardappelen en spinazie..Of rode kool....of koolvis met puree en erwtjes....of toch maar pasta met zalm en spinzie......
Persoonlijk zou ik dan die laatste doen, is echt lekker....
Vanavond wil ik eens een nieuw recept uitproberen dat ik in een Margriet heb gelezen: omelet-envelopjes met kruidig gehakt. Met witte rijst en een rauwkostsalade erbij.
Ben benieuwd!
Tallie1979
Geplaatst: 28-01-10 14:32
Breghje schreef:
Hey Tals!! Long taim noo sie!!Leuk dat je er ook bent!
Hier frietjes vanaaf, blaagje had meer zin in shoarma, maar ach... moeders en manipulatie enzo...
Breghje MOPPPPPPPP Hoest nou? En met poown??
Ik denk dat ik vanavond toch maar voor salade ga Lekker makkelijk
oh ellende.. ik weet echt helemaal niks.. misschien maar eens dat recept wat ik al weken hier heb liggen.. iets van pasta met boerenkool... wel vreemd al zeg ik het zelf haha!
oh ellende.. ik weet echt helemaal niks.. misschien maar eens dat recept wat ik al weken hier heb liggen.. iets van pasta met boerenkool... wel vreemd al zeg ik het zelf haha!