Zit lekker met mn lappie buiten in het zonnetje, maar zie niet zo veel door de zon, dus doe hem zo weer dicht .. Ik ga strax wel even bijlezen, zit nu ff na te genieten Had nml vanochten weer les met remy, en echt wauw, ik word er zo vrolijk van ! Het ging weer goed! We zijn nu ook aan mijn balans aan het werken, omndat ik nog te snel op de teugels wil gaan hangen! En het ging al stukjes aardig goed En remy was mooi vwnw ! en galop ging goed ;D !
Wat fijn dat het zo goed gaat patricia! En in het zonnetje zitten? Stuur eens wat zon deze kant op!
Amaryllis
Geplaatst: 31-03-09 13:37
Doet de ogen dicht en stuurt alleen maar heel veel positieve energie richting jullie allemaal*
Ben wel heel druk voor school hoor, dus zo leuk is het nu ook weer niet
Pivanti
Geplaatst: 31-03-09 13:38
Super Imre!!
Angelique, omdat hij poosje geleden met de les die martingaal opeens in zn mond had... Ja hoe die knol soms dingen voor elkaar krijgt vraag ik me ook weleens af.. hij is nog nogal lenig en flexibel aangelegd haha maar hij hapt er dus weleens naar.. en vorige keer zat die martingaal dus vast aan zn tand... stijgeren... en liep verder goed af, maar is wel gevaarlijk... Vandaar dat ik besloten had, omdat het toch wel goed ging in de bak de laatste tijd, om hem er af te laten.. Het geeft me verder ook niet echt verlichting voor mn arm/schouder maar ja heb je net iets meer te vertellen als hij helemaal de kop erop zet.. Zonder is het uiteindelijk ook wel te doen, maar moet je toch zeer strenge ophoudingen maken en dat trek ik niet... sowieso als hij zo is met rijden en er heel de tijd de kop erop heeft, dan moet ik heel de tijd streng zijn en strenge ophoudingen maken om hem bij de les te houden als is die zo weer weg Maar ja morgen weer fysio.. (ze wilde laatste keer eigenlijk.. omdat t vorige week niet zo vast zat..) maar ja ik ga wel de osteopaat bellen... had een stalgenoot ook zeer goede ervaringen mee.
Wat fijn dat je de 3de module bijna hebt afgerond! En dan lekker op wintersport! lekker hoor
dan moet je maar meer richting het zuiden komen wonen, dan heb je wel lekker zonnetje
SAKKIA
Geplaatst: 31-03-09 13:46
SAKKIA schreef:
Totaal kcal: 1925 verzadigd vet 25 gram totaal vet 65 gram
Valt me echt nog wel mee Is wel goed ga ook nog sporten straks Verzadigd vet had wel wat minder gemogen, maar dat jhet is allemaal een beetje hoog uitgevallen door de warme choco's