[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:33

Ellen, volgens werkt dat wel motiverend dat punten systeem in de sportschool!

Wat goed een 8 Ingrid Haha! Ja uiteraard iedereen die zich verveelt heeft lekker veel te lezen haha Haha!

Beterschap Ukje Ach gut

En lekker gesport Ingrid?

Angelique, idd gewoon je studie even laten liggen, komt heus wel goed morgen Lachen

Paulien, tuurlijk gaat het erom of je plezier hebt met je pony! Maakt toch niet uit of je wel of niet goed rijd. Als je maar lol hebt Haha!

Sanne, actief hoor Lachen

Ik heb net een salade op Was pas tegen 21u thuis. Vanavond uit t werk, knollie gepoetst en in de binnenlongeerbak geweest met stalgenoot en haar dochter. Doen we vaak op maandag en dinsdagavond. Gewoon 3 knollen erin Hebben hun ook nog lol Knipoog Sommige mensen verklaren ons voor gek volgens mij maar goed. Als je maar lol hebt Clown En vandaag was er nog een stalgenoot zo gek en die heeft z'n fjord er ook nog een kwartiertje bij gegooid en ging ook goed.

Nu even douchen en op tijd naar bed (zeg ik altijd... maar wordt nooit wat.. haha) want moet 5.45 weer op pff tot 18u werken en dan nog naar stal..

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:35

@angelique: Nou, zo ziet het er uit: [EA-CO] Kleinschalige pensionstal heeft plaats (Eelde) Haha!
Dat is dus voor de kerstvakantie. Ik mag ook blijven als ik wil, maar het is wel aan de dure kant. Moet ik dus even over nadenken. Waar hij nu staat is het dan wel goedkoper, maar heb je ook minder service Knipoog

@sanne: veel plezier met lootjes trekken!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:36

Slaap lekker Sanne! Doei!

Ik ga ook lekker mijn bedje in, ben echt ongelooflijk moe van het hele weekend hard studeren en kan best wat extra slaap gebruiken.
Morgenochtend staat Vanity hier alweer om 8.30 uur voor de deur, Feli moet gereden worden - woensdag&vrijdag is het mijn beurt Haha!, en wil dus even lekker slapen.

Welterusten alle lieverds!
Angelique succes nog met je verkoudheid en denk om jezelf he meid!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:49

ziet er goed uit karin! (of karen?) waarom zou je eventueel weg willen waar je nu staat dan?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:49

Karin, ziet er leuk uit hoor die stal!

Weltrusten Belinda & Sanne!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:59

heb net pbh-spray besteld. is eigenlijk voor paarden die overal aan knagen, maar ga het op mijn schuttingen sprayen om zo de nijnen ervan af te houden. nu mogen ze niet meer los, omdat ze mijn hele schutting aan hebben gevreten...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:13

Ja dat is wel een goede Angelique Zal vast ook wel bij nijntjes werken Lachen dan kunnen ze weer lekker los

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:24

kan alleen nergens vinden of het giftig is voor ze? neem aan van niet, omdat het ook voor paarden niet giftig is...
heb wel even een mailtje gestuurd naar de leverancier.

de nijnen zijn normaliter meerdere uren per dag los, maar omdat ze nu alles aanvreten (nieuwe rage denk), mag dat niet meer. vanmiddag heb ik even bij ze gerommeld in de tuin en konden ze dus los. dat vonden ze heerlijk! lekker sjezen en springen Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:01

Ja voor de zekerheid maar even navragen Je zou denken dat het geen kwaad kan, maar ja een nijn is wel heel wat kleiner dan een paard natuurlijk...

Ja lekker rond springen Lachen

Ik ga slapen, morgen weer vroeg op Weltrusten!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:19

Hallo Doei! heb wel even snel bijgelezen/bijgescrolled, geen tijd om te reageren alleen. Sorry!

Kaasfondue was echt voor het eerst lekker! Hadden ze goed geklust, met echte kaas en niet van die vieze nepblokken. Ook leuk Kerst gevierd met huis ennnn...we hebben nu een huisKONIJN hahaha

En hij heet Bob Berdautaux *LOL*

Dag is verder dus niet echt gezond met kaasfondue + kerstkransjes Haha! Maar goed, morgen maar weer normaal doen.
Ik ga nu tukkie doen, morgen weer vroeg op voor les met Gadget Gaaaap

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:24

Ja dat vroeg ik me ook al af, maar vaak is dat spul vooral vies en niet giftig. Even checken is natuurlijk altijd beter.

Het geheel van de stal is nog beter dan het plaatje, de bak en stapmolen zijn inmiddels mooi grijs geverfd en de boerderij en stallen zijn rood/geel. Zal wel foto's maken als we vakantie vieren Lachen

Het plekje waar Vlim nu staat is ook wel fijn, het is bij een lieve oude boer, die helaas nog wel eens wat stug kan zijn Nagelbijten / Gniffelen Je moet bovendien alles zelf doen en de faciliteiten zijn niet top, maar voorlopig is het prima.

@sizzy: lekker! Kaasfondue staat bij mij ook in de planning in de kerstvakantie, neit gezond maar wel lekker.

Welterusten alle schone slaapsters!

Groetjes, Karin Nagelbijten / Gniffelen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 01:21

*kijkt voorzichtig om het hoekje*
Afgelopen jaar is echt rampzalig geweest en wil weer een nieuwe poging doen!

Ik schommel de laatste tijd de hele tijd heen en weer van 74 kilo tot 70 kilo en lukt vooral maar niet om onder die 70 te komen. En nú ben ik het écht zat!!!
Laatste tijd zit ik redelijk constant rond de 72 kilo (ga me morgenochtend maar even wegen) en mijn streefgewicht is 64 kilo. Er moet dus nog 8 kilo af.

Met de feestdagen verwacht ik een kleine terugslag, maar het zou mooi zijn als er voor die tijd vast wat af is.

Ik kom terug dames! En mocht ik een keer weer wat afzwakken mogen jullie me er gerust aan m'n haren weer bijslepen!

Zag laatst ook foto's van 2 jaar terug waar ik nog 66 kilo woog! Oh wat wil ik graag weer die kant op!

Spreek jullie morgen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 03:22

Hmm. Ik kan niet meer slapen. Heb echt pijn in mijn mond (word in februari iets aan gedaan, brrr). Verdrietig

Maar jullie hebben gelijk! Ik moet ook voor mezelf opkomen. Maar ik wordt altijd zo bang van binnen, vraag me dan af of ik nou echt zo slecht bezig ben.. Terwijl, als Madeira en ik lol erin hebben, dan is het toch juist goed..?

Welkom terug AniekR (je bent hier wel is eerder geweest, toch)? Mag ik vragen hoe groot je bent? Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 07:32

Paulien, je moet je niet zo druk maken! gewoon lekker doen wat je zelf vindt dat goed is, je bent hartstikke goed bezig en hebt hartstikke veel lol met Madeira, en dat is het enige wat telt. Wat al die andere mensen zeggen en denken moeten ze zelf weten, daar heb je niets mee te maken!

Welkom AniekR!

Ja Patricia, heb lekker gesport Ja het voelt nu iets minder lekker, heb nog altijd na de bodypump flink spierpijn, maar ach, dat is over 2 dagen welw eer weg Lachen

Reageer straks even verder, zo eerst even naar school en heb van 10 tot half 2 tussenuur dus dan heb ik wel eventjes tijd om uitgebreid te reageren Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:45

Goedemorgen! Doei!
Ik ga snel richting stal!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:48

Doei!
Meld me ook weer even, drukdrukdruk geweest, niet veel thuis geweest Tong uitsteken En slecht gegeten Bloos Maar ben nu weer thuis en ga m'n best weer doen Vork

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:49

Madeira_ schreef:
Hmm. Ik kan niet meer slapen. Heb echt pijn in mijn mond (word in februari iets aan gedaan, brrr). Verdrietig

Maar jullie hebben gelijk! Ik moet ook voor mezelf opkomen. Maar ik wordt altijd zo bang van binnen, vraag me dan af of ik nou echt zo slecht bezig ben.. Terwijl, als Madeira en ik lol erin hebben, dan is het toch juist goed..?

Welkom terug AniekR (je bent hier wel is eerder geweest, toch)? Mag ik vragen hoe groot je bent? Lachen

Toen ik met winnitoe begon kon ik langs geen kanten rijden, ja zes jaar op de manege maar echt niks geleerd behalve op en neer en het paard voor je volgen. Dus in het begin heb ik veel geknoeit en we zijn toch een mooi dressuurpaar geworden Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:22

goedemorgen

vandaag al een stuk beter en ben ook gewoon naar school gegaan het ziek zijn heeft me wel wat positiefs opgeleverd ben 2 kilo afgevallen zit er waarschijnlijk toch zo weer aan maar goed.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:22

welkom back aniek!
sizz, kaasfondue mag echt alleen maar van echte kaas zijn! never nooit die pakken, dat is echt geen eten. bleh!

ik ben thuis overigens. voel me wel goed, maar ben volledig stemloos. schiet niet echt op voor de klas Clown
zit nu Grey's te kijken en ga zo maar aan de studie. wel mijn tijd nuttig besteden dus.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:23

Morning tijgers Lachen

Flirt is weer wild hoor Bloos!

Maar goed Haha! Ik vrees met grote vreze vandaag.. In de kantine -waar ik op uitkijk- zijn ze al sinds 8 uur bezig met het opzetten van de kerstlunch.. Allemaal zeer smakelijk. Maarrrr, ik moet vanavond ook nog met het management uit dineren.

Ach ja Haha!

O: 2 MB. 1 met boter, 1 met boter en 30+ kaas. Actimel
L: Geeeeen idee
T: Notenreep denk ik
D: Japans
T: ?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:23

eva, je mag niet klagen. je zat toch iets onder je streef? japans is heel mager trouwens.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:25

Toch maar een dagje thuis gebleven.
Mijn eten van gister
O vla en yoghurt met cruesli
T pakje milbreak
L 1 bolletje met kaas en 1 cracker met kipfilet
T fruitkick
D mexicano's met mexxicaanse bonen en bakje half vla half yoghurt
T stuk chocola

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:26

ook thuis margriet? gezellig Clown
keurige dag verder, behalve die chocola dan hihi

sizz, een huiskonijn? nemen jullie er nog wel eentje bij dan?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:32

Ik bedoelde jou. Ik zit al bijna een half jaar thuis.

Oja en de beweging die ikheb gehad gister is ongeveer 200 meter met krukken lopen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:33

dat is waar ook.
200 m met krukken is loeizwaar. goedzo!