Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 20:46

Super Poison, dat het zo goed gaat!

Bij mij valt het erg tegen, ik krijg steeds vreetbuien en kom alleen maar aan Huilen .. ik word er echt niet goed van,
ben vandaag begonnen met WeightWatchers, meer mensen die hieraan doen? Ik vind dit veel fijner, omdat ik een beetje richtlijnen heb (vooral het avondeten, heb nogal de neiging om meer te pakken..) dus ik hoop dat het eindelijk eens een keertje goed gaat.. gisterenavond was het 70 kg, was wel met schoenen, dus zal me van de week 's ochtends eens wegen, ik wil naar de 58 kilo..

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:16

Bij de huiskamer staat hier ook een topic over Knipoog

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:36

Ik ben jammer genoeg nog niet aangemeld bij de Huiskamer Georgette, en ik las van de week dat dat nogal een tijdje kan duren, omdat er heel veel aanvragen zijn...

Ik woog vrijdag 66,6, maar afgelopen weekend gezondigd bij het leven Haha! Zondag verjaardag, dus stukje taart genomen, chocolaatjes, chipjes, en 's avonds uit eten. Dat laatste was niet zo'n ramp, gingen wokken, dus niet extreem vet. Zelfs geen ijsje genomen *maar dat was omdat ik te vol zat Tong uitsteken * Ach, vandaag weer begonnen, ik zie het wel vrijdag...

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:10

JOEPIEEEE !!!!!!

ik ben weer een kilo kwijt

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:39

ik zit nog steeds zo rond de 69, maar heb van het weekend ook wel een beetje gezondigd...

Nu ben ik weer fanatiek bezig en ik hoop dat ik aan het eind van de week toch meer richting de 68 zit. We zullen zien!!

Dat puntensysteem heb ik ook ooit gevolgd, ik vond dat wel goed werken, maar ik kies nu voor een andere benadering: gewoon 3 maaltijden per dag, veel drinken en geen/ weinig tussendoortjes. Dat gaat me goed af en ik denk dat ik dit langer vol ga houden dan al die rekensommetjes Knipoog

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:57

Mazzel-meid schreef:
Super Poison, dat het zo goed gaat!

Bij mij valt het erg tegen, ik krijg steeds vreetbuien en kom alleen maar aan Huilen .. ik word er echt niet goed van,
ben vandaag begonnen met WeightWatchers, meer mensen die hieraan doen? Ik vind dit veel fijner, omdat ik een beetje richtlijnen heb (vooral het avondeten, heb nogal de neiging om meer te pakken..) dus ik hoop dat het eindelijk eens een keertje goed gaat.. gisterenavond was het 70 kg, was wel met schoenen, dus zal me van de week 's ochtends eens wegen, ik wil naar de 58 kilo..

Ben je aan de pil? Toen ik aan de pil was had ik ook heel erge vreetbuien. K ben nu gestopt en ze zijn ineens weg(nouja iig neit zo sterke meer) maar ik ga binnekort weer beginnen dus dan zal het wel weer moeilijk worden! Bloos
Ik doe niet met WW maar wel zo'n ander programma ik merk dat het super helpt.
Als ik te lang niet erop invul wat ik eet merk ik dat ik na een paar dagen langzaam steeds meer ga eten.
Eerst hield ik het echt iedere dag bij maar nu maar soms.

Wel lastig hoor als mensen in je omgeving niet meewerken Knipoog
Kreeg vandaag en gister om 10u smorgens al vlaai met slagroom op t werk.
En om 12u kregen we friet met gepaneerde schnitzel (wij krijgen sommige dagen warm eten daar).
En eerst tijdens de laatste pauze kwam iemand met een supergrote suikerwafel aanzetten!
zucht... ben nu ook weer een kilo aangekomen Haha!

Maar mn broeken beginnen al veel losser te zitten, en mn BH's helaas ook(hopen dat dat komt omdat ik met de pil ben gestopt Haha!)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:06

Poison schreef:

Ben je aan de pil? Toen ik aan de pil was had ik ook heel erge vreetbuien. K ben nu gestopt en ze zijn ineens weg(nouja iig neit zo sterke meer) maar ik ga binnekort weer beginnen dus dan zal het wel weer moeilijk worden! Bloos

Ja ik slik sinds 2 maanden de Diane35 (nu heettie anders, maar iig die Tong uitsteken ) ..maja, die slik ik ook tegen de puistjes Scheve mond
Maar zou idd best daardoor kunnen komen dat ik zulke vreetbuien krijg.. nu gelukkig al 3 dagen gezond bezig, en met WW lukt het echt stukken beter Lachen .. maarja, het weekend komt er weer aan

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:11

Heyhey,

Hier meld zich nog iemand die een beetje op de lijn wil letten.. Cool
Echt té dik ben ik niet, en de meters van het voedingscentrum geven aan dat ik gewoon goed zit, maar ik vind dat er wat af moet. Bloos
Gister was ik 62 kg, en ik wil toch wel naar onder de 60 toe. Ja
Ik kom bij jullie me steun geven en zoeken! Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 17:21

Moet lukken, YellowKitten, Succes Lachen

Ik heb vanochtend op de weegschaal gestaan en er was wat vanaf Haha!
maandagavond was het 70 (maja, met schoenen Clown ) en nu 64 Vork
Echt, ik hou van Weightwatchers! nog 6 kilo te gaan.. alleen vanavond ga ik lekker een beetje zondigen en een stuk appeltaart eten Vork ..niet echt goed, maar heel af en toe heb ik dat toch nodig.. Bloos en dan weer vol goede moed volgende week punten tellen Pling

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 17:39

Goed man! Wat is dat weightwatchers precies dan?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:11

YellowKitten schreef:

Een dieet waarbij je alles mag eten, maar voor alle voedingsmiddels staan bepaalde punten (veel groente en fruit zijn bv. 0 punten) maar een stuk taart is weer 6 punten. Je mag er 18/20 halen per dag (verschilt per persoon kwa gewicht etc.) .. en ik vind het heel goed vol te houden Ja ik heb nu een beetje richtlijnen voor het avondeten, waar ik nogal geneigd was vaker op te scheppen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:20

Ik ben nu een weekje later een kilotje kwijt. Van vrijdag vorige week 67,5 naar 66,5 vanmorgen. Als ik de 65,5 in beeld heb weet ik zeker dat ik op de goede weg zit!! Die heb ik niet meer gezien sinds juni 2004 Bloos

Dusse hopelijk komt die motivering weer eens terug....

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:21

Mazzel-meid schreef:
YellowKitten schreef:

Een dieet waarbij je alles mag eten, maar voor alle voedingsmiddels staan bepaalde punten (veel groente en fruit zijn bv. 0 punten) maar een stuk taart is weer 6 punten. Je mag er 18/20 halen per dag (verschilt per persoon kwa gewicht etc.) .. en ik vind het heel goed vol te houden Ja ik heb nu een beetje richtlijnen voor het avondeten, waar ik nogal geneigd was vaker op te scheppen

Hoi,
is daar een site van waar je dat op kunt zoeken?? kan ik me daar ook eens aan proberen te houden... al 3 pogingen gedaan met een dieet (gewoon van mezelf, weinig eten Tong uitsteken ) nu wil ik toch wel eens iets gaan doen wat werkt!!
groetjes

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:39

Mazzel-meid schreef:
YellowKitten schreef:

Val je daar zo snel mee af dan? Bloos! 6 kilo in een paar daagjes? Of zie ik dat nu verkeerd? :S Als dat zo is, ga ik dat ook maar es doen!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:20

YellowKitten schreef:

Val je daar zo snel mee af dan? Bloos! 6 kilo in een paar daagjes? Of zie ik dat nu verkeerd? :S Als dat zo is, ga ik dat ook maar es doen!

Nou, dat was met schoenen aan en 's avonds die 70 kilo.. denk dat ik zo'n 67 woog, en nu 64.. dus wel 3 kilo in ongeveer een weekje, maar vooral de eerste week gaat het het hardste denk ik.. (je moest eens weten wat ik 'normaal' allemaal eet op een gewone dag Bloos )

op www.weightwatchers.nl staat een hoop d'r over, en daar kun je ook het boekje kopen waarin staat welke voedingsmiddelen voor welke punten staan. M'n zus had het boekje een tijdje geleden van marktplaats gekocht, dat scheelt in de kosten Lachen

Ik heb gisteren een héérlijk stuk appeltaart gegeten, en daarmee zat ik 0,5 punten boven wat ik mag halen.. maar door de week fiets ik een hoop (naar m'n werk is 25 min heen en 25 terug) en dat levert weer bonuspoints op Ja
Vandaag heb ik niet al te veel gegeten (vooral voor fruit) zodat ik vanavond gewoon mee frietjes kan eten en een lekkere frikandel Vork

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:58

ik doe ook mee (heb pas deze topic ontdekt Bloos )

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 06:48

Succes Pimkie!

ik heb dit weekend en gisteren niet echt heel goed gegeten, gisteren zat ik precies aan m´n punten en zaterdag en zondag eroverheen..
maar, ik ben niet aangekomen Haha! nog steeds 64 kilo..
Nu weer op de gezonde toer Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:39

Ik snap niet dat jullie zo snel zoveel afvallen hoor! Mij lukt dat echt niet, terwijl ik echt niet veel of erg ongezond eet volgens mij, maarja we gaan gewoon door Tong uitsteken

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:17

Pffffffff, de voorbije maand ben ik al bijna 3 kilo bijgekomen. Huilen Daarstrax mn moeder ook: "ja we zullen deze vakantie nog eens gaan winkelen voor wat zomerkleren, want je bent uit al je broeken gegroeid... je bent precies een beetje bijgekomen?" Huilen Ik ben nu 2 maanden geleden met de pil begonnen, kan het hier ook iets mee te maken hebben? Want daarvoor bleef ik eigenlijk redelijk goed altijd rond hetzelfde gewicht... Scheve mond (Ja, is natuurlijk een heel makkelijk excuus, waarschijnlijk snoep ik gewoon te veel Verdrietig Dit is wel een goede stimulans om nu echt een keer me er voor inzetten en niet zo snel op te geven...)

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 07:32

Ik dacht dat je van de pil altijd ietsje bredere heupen nog kreeg... Scheve mond Of heb ik dit zelf verzonnen in een droom ofzo? Clown Nee, ik dacht dat mijn moeder dat had gezegt. Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 17:32

Nou ik kreeg iig wel veel meer heup drvan! (niet leuk Knipoog ) En kwam dr van aan ook van voren enzo ( Knipoog ) ben dr nu mee gestopt in de hoop dat het er weer af gaat Scheve mond . Maar lukt verder niet echt nog, maar goed. Maarja als je heupen breder worden dan klopt het wel dat je broeken iets strakker gaan zitten Knipoog

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:34

Ik denk eigenlijk niet dat als je stopt met de pil dat je dan gemakkelijk de aangekomen ponden, kilo's, weet ik wat er direct af krijg...
Maar ik wens je veel succes! Ik hoop voor je dat je broeken beter passen dan. Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:50

Haha mijne passen nog wel hoor Knipoog Tong uitsteken
Maar gewoon klonk mij logisch in de oren, dat je het vocht niet meer vasthoudt wat je met de pil wel deed zegt maar, scheelt toch gewicht of niet Knipoog Maar we zien het wel. Had ook erg last van kouden handen en voeten en blauwe lippen enzo, nooit gehad en zo'n beetje sinds ik aan de pil ben wel, erg vervelend en ik wilde ook gelijk weten of het daar door kwam. En dat gaat nu iig wel beter!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 00:09

Jamy schreef:
Nou ik kreeg iig wel veel meer heup drvan! (niet leuk Knipoog ) En kwam dr van aan ook van voren enzo ( Knipoog ) ben dr nu mee gestopt in de hoop dat het er weer af gaat Scheve mond . Maar lukt verder niet echt nog, maar goed. Maarja als je heupen breder worden dan klopt het wel dat je broeken iets strakker gaan zitten Knipoog

Ik viel toen ik met de pil stopte makkelijker en sneller af ineens.
En je hebt zonder pil ook minder vreetbuien Knipoog

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:30

ik doe ook mee Ja ik ben al 6 kilo afgevallen Haha! nog een paar kilo en dan ben ik tevreden Ja ga van het weekend ook maar beginnen met hardlopen.. en binnenkort nog voor schooltijd zwemmen (wij hebben een eigen zwembad thuis Tong uitsteken Cool )