Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Het kaas-pompoenpitbroodje wat ze in het verse broodjesschap bij de Aldi hadden liggen.
Bij de meeste winkels heb je nog wel pompoenpitbroodjes maar de kaas-pompoenpit is iig hier om de hoek bij geen vd winkels verkrijgbaar.
lor1_1984 schreef:Maar dan moet ik voor een paar broodjes speciaal naar de AH terwijl ik 3 supermarkten om de hoek heb zitten.
Als ik er eens moet zijn en ze hebben ze dan neem ik ze weleens mee maar er speciaal heen is me net een brug te ver.
ClaudiaHS schreef:Sinds 2 maand hebben Almelo en Vriezenveen hetzelfde distributiecentrum. Dus ik kan dan zien wat er wel en niet bestelbaar is.
Juttertje88 schreef:Wat mijn vriend mist uit de supermarkten: Mora Kipsaté kroketten!
Volgens de site van Mora bestaan ze nog wel, maar geen enkele supermarkt hier in de buurt heeft ze nog in het assortiment![]()
Als iemand een supermarkt weet waar ze ze nog wel verkopen, dan hoor ik het graagOmgeving IJmuiden/Haarlem/Heemskerk
Kairos schreef:Juttertje88 schreef:Wat mijn vriend mist uit de supermarkten: Mora Kipsaté kroketten!
Volgens de site van Mora bestaan ze nog wel, maar geen enkele supermarkt hier in de buurt heeft ze nog in het assortiment![]()
Als iemand een supermarkt weet waar ze ze nog wel verkopen, dan hoor ik het graagOmgeving IJmuiden/Haarlem/Heemskerk
Deze? https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... satekroket staan wel op de site dus. Je zou het even via een manager kunnen proberen of het wel bestelbaar is, sinds wij zelf artikelen aan het assortiment kunnen toevoegen (mits ze ze nog inkopen op het DC)