Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:26

Fles staat weer even stil. Ik merk dat ik toch meer water drink in de zomer dan de winter….

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 23:29

ik heb dus inderdaad geruild met taartje. leuk om dat zo via bokt te doen :D helaas vind ik die lychee ook niet lekker. doet me denken aan fristi, en daar hou ik niet zo van. ook een hele sterkte smaak. nouja, ik heb iig voor nu wel even genoeg verschillende pods dankzij bokt :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:30

Mijn fles is onderweg, ik heb de transparante besteld met een Kola en Mandarijn pod en daarbij ook de watermeloen, ijskoffie en citroen pods. Er was bij mijn vorige bestelling iets niet helemaal goed gegaan, ik kreeg maar geen bevestiging. Dus maar opnieuw besteld met extra smaakjes.
Heeft iemand de komkommer pods en zou die eventueel willen ruilen met een watermeloen, ijskoffie of citroen pod? Ik twijfel namelijk erg, ik wil hem wel proberen maar niet direct 3 pods kopen.

Ik hoop echt dat dit voor mij dé oplossing gaat worden voor mijn drink probleem. Ik drink echt veel te weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:13

Te weinig drinken is trouwens onderzoek naar gedaan. De bron heb ik even niet, maar niet iedereen hoeft die 2 liter vocht tot zich te nemen om optimaal gehydrateerd te zijn.

Neemt niet weg dat ik de fles heerlijk vind lurken

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:46

Dat vertelde de diëtiste in het ziekenhuis ook maar ik heb echt meer nodig dan ik nu drink. Dit heeft ook een aantal medische redenen. De wil is er wel ik voldoende water te drinken maar ik lust het gewoon niet. Het kraanwater bij ons is heel hard en echt vies van smaak, kwalitatief zal het gerust goed zijn maar lekker is het niet. Ik gebruik voor het koken van pasta en dergelijke dan ook gefilterd water maar het is niet erg gezond om dat continu te drinken. Spa blauw wil ook niet en Spa Rood lust ik zo nu en dan een koud glaasje op een warme dag.
Ik hoop dat de Air Up gaat werken maar ik verwacht geen wonder, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Mocht het voor mij niet blijken te werken dan neemt mijn man hem, die leeft op water Spa Rood en een kopje koffie.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 20:19

Ik heb de Lychee-Rose van taartje binnen. Hij ruikt wel heel sterk naar lychee! Qua smaak ben ik er nog niet helemaal over uit :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 20:44

pimaude schreef:
Te weinig drinken is trouwens onderzoek naar gedaan. De bron heb ik even niet, maar niet iedereen hoeft die 2 liter vocht tot zich te nemen om optimaal gehydrateerd te zijn.

Neemt niet weg dat ik de fles heerlijk vind lurken

Ik drink soms 2/3 kopjes thee op een dag. Ik denk dat dat wel telt als te weinig :+

Moet zeggen dat ik wel iets meer ben gaan drinken, maar dat ik hem echt niet elke dag leeg drink. Soms tussendoor even een paar slokjes.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 21:32

Herkenbaar Prugelpiet. Bij mij staat de score vandaag op 1 kopje thee bij het ontbijt en een glas karnemelk bij het avondeten. Dat is echt te weinig.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 22:28

Ik heb de fles ook binnen gekregen gisteren en vandaag voor het eerst mee.
Had de lime pad erop maar dat is niet helemaal mijn ding,
Toch een hele fles op vandaag. Waar ik de laatste paar weken niet verder kwam dan een have liter op mijn werk.
Nu vervangen door de watermeloen.
Vind hem wel oke maar nog niet overtuigd haha

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 20:53

Mijn fles is al dagen aan kamperen bij de douane.. Beetje jammer wel. Anderzijds ben ik ontzettend ziek geworden en ik ruik helemaal niks meer van de verkoudheid dus denk niet dat die fles nu nut heeft ook. :')

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:11

Ik heb een vraag,
Ik drink dus te veel cola (3 glazen per dag) en dan savonds 1 kop thee.

Nu zag ik dus de Air up.
Moet je de pad er oplaten zitten? Ik lees dat sommige er 5 dagen mee doen met 1 smaak. Of kun je de pads ook gewoon elke dag wisselen? Want 4/5 dagen achter elkaar lijkt me ook niet lekker.
Ik heb dan zo'n nat theezakje idee als je de pad eruit haalt.
Kan iemand misschien een foto van de binnenkant laten zien, hoe het eruit ziet met zo'n pad?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:43

Ik begrijp niet wat je bedoelt met een foto van de binnenkant? :? De pod komt niet in aanraking met water

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 00:37

Celebi schreef:
Mijn fles is al dagen aan kamperen bij de douane.. Beetje jammer wel. Anderzijds ben ik ontzettend ziek geworden en ik ruik helemaal niks meer van de verkoudheid dus denk niet dat die fles nu nut heeft ook. :')

Die van mij is vanmorgen bij de douane geweest en wordt morgen bezorgd. Misschien komt die van jou ook snel?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 09:05

Oh je hebt gelijk, vanmorgen vroeg is het pakketje er doorheen gegaan. Heeft er welgeteld 4 dagen gelegen. Aan de ene kant baal ik ervan dat het pakje een deze dagen bezorgd wordt want ik ben zo verkouden dat ik niks aan die fles heb. :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 10:31

Oh haha zul je altijd zien inderdaad. Maar je hebt iets om naar uit te kijken. Die van mij is onderweg met de bezorger. Het ligt er even aan wie vandaag op onze DHL route rijdt of het ook echt bezorgd wordt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 18:42

Helaas, zoals verwacht heeft de DHL bezorger niet aangebeld, geen briefje in de bus maar wel gezegd dat ik niet thuis was. Morgen weer een nieuwe poging.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 19:27

Jeetje dat is balen! De mijne is blijkbaar net al binnen gekomen terwijl die nog helemaal niet op bezorging staat. :')

Hopelijk kan ik snel weer ademen en ruiken want ben zo benieuwd! **\O/**

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 19:32

Och joh we zijn niet anders gewend van DHL. Ik ben eerder verbaasd als een pakketje wel netjes én in onbeschadigde staat wordt afgeleverd.
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen. Enjoy!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:03

Ik trok het Kola zakje open en mijn hemel ik rook het gelijk. En dat met een verstopte neus. :')

Moet even wennen hoor aan de bubbeltjes en ik ben benieuwd hoe ik de smaak ervaar na de verkoudheid want vind het nu nog steeds best waterig. Ik heb niets tegen water dus dat is geen probleem verder. Ik hou jullie op de hoogte!

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:15

Celebi schreef:
Ik trok het Kola zakje open en mijn hemel ik rook het gelijk. En dat met een verstopte neus. :')

Moet even wennen hoor aan de bubbeltjes en ik ben benieuwd hoe ik de smaak ervaar na de verkoudheid want vind het nu nog steeds best waterig. Ik heb niets tegen water dus dat is geen probleem verder. Ik hou jullie op de hoogte!

Haha, het blijft water hoor

Ik zou het meer omschrijven als water met een vleugje cola :j

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:16

Dat is het natuurlijk in feite ook letterlijk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:08

Weinig smaak? Spa rood helpt echt.

En over de natte pod: de pod is een plastic rondje die je over het mondstuk plaatst! Super makkelijk en droog! Snel te wisselen!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 22:17

Ik heb dus echt een gruwelijke hekel aan spa rood. Cola drink ik wel, maar cola zonder prik drink ik net zo goed weg. Wat dat betreft is dit vast ideaal. Maar m'n neus moet gewoon even ontstoppen dan ruik ik vast weer op volle sterkte. :+

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:38

pimaude schreef:
Weinig smaak? Spa rood helpt echt.

En over de natte pod: de pod is een plastic rondje die je over het mondstuk plaatst! Super makkelijk en droog! Snel te wisselen!

Dus je kunt na 1x een fles drinken al een ander smaakje wisselen?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:22

Ik wissel continue tussen de smaken, soms gebruik ik 2 smaken per dag :D
Ik doe de pod weer in de verpakking en dan kan ik hem de dag erna opnieuw gebruiken