Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Bv Eloya plaatst foto's en schrijft daar bijEloya schreef:. Daar word ik dan zo blij van, want ik heb altijd avocado's in huis en Griekse yoghurt en verse limoen. Nog nooit aan gedacht om daar een saus van te maken. Lijkt me fantastisch lekker smaken, met een beetje peper er nog bij.en een saus van avocado en Griekse yoghurt met limoensap
Had zij alleen die foto van die saus geplaatst dan scrol je er zo doorheen, maar het leert me niets.
Het lijkt me bv ook een heerlijke saus voor over de gebakken komkommers, of gebakken courgettes. Dat ga ik dus binnenkort proberen.
Dat is een klein voorbeeldje van heel veel voorbeeldjes die ik al opgeslagen heb in mijn recepten of in mijn hoofd.
Ik denk dat ik nl niet de enige ben die in principe altijd kookt, en dat vind ik meestal heel erg leuk, maar soms weet ik gewoon niet meer wat te verzinnen. En daar helpt dit topic nu mee.
Eloya schreef:Mijn avond eten
Zalm uit de airfryer met kruiden jasje.
Gebakken spinazie met teriyaki met ui en knoflook (Kan mij nooit genoeg ) en rösti uit de airfryer. En Japanse mayo (moest op :p)
[ [url=m/HJfTRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_l_amanda_l_ schreef:Mijn Airfryer heeft geen rooster, maar er schijnen wel (glazen) ovenschotels in die maat te zijn, ik heb ze nog niet gevonden alleen..Heb een Inventum, van Philips heb ik ze al wel gezien maar die passen hier niet in.. Zou ze niet zomaar in het mandje leggen, wordt dat niet super droog?
Exitium schreef:Nep-Italianen
Chili gemaakt, recept uit Amerika wat ik van de week van een collega kreeg.Had het beter in een soepbord kunnen doen
[ [url=m/FeqpPs.jpg]Afbeelding[/url] ]