Apart! Gebeurt bij mij ook wel eens, vanuit het niks migraine aanval maar ik kan er niet vanuit gaan waar het dan vandaan komt hoor! Wat had je toen op?
moonsparkle
Geplaatst: 06-10-18 21:53
Ik heb twee keer de kfc in de buurt geprobeerd, de eerste keer waren de kipstukken en de bbq saus op, de tweede keer was het zo vet dat als je de kip oppakte het vet eraf droop, voor mij geen kfc meer
De BBQ saus gaat heel hard, wordt vaak besteld, maar kan ook zijn dat het tijdelijk even uit assortiment was ivm vervangen van de sausjes.
Laura82
Geplaatst: 06-10-18 22:19
Kfc heb ik 2x gegeten, allebei de keren ranzig en taai, daar kom ik niet meer... zal vast pech zijn geweest, maar toch.
Ik ben gek op de mosterdsaus bij mn kipnuggets, maar in de tijd dat ik er werkte bestelde bijna niemand die Afgelopen zomer in luxemburg bij de mac een burger met guacamole gegeten, die was anders dan degene die we hier hadden, wel erg yummie! Ik houd van de wat frissere sausen, de saus van de tasty bijv vind ik vaak wat te zout ofzo. Vroeger vond ik de mcdeluxe heerlijk, maar die 2 jaar terug in frankrijk gehad, vond m niet te eten. Geen idee of ie echt anders was of dat mn smaak gewoon veranderd is.
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-18 22:39
Burger met guacamole lijkt mij niet lekker. Maar ben ook geen liefhebber van avocado’s
Het is maar goed dat de Mac hier niet bezorgd.. anders had ik nu zeker mac laten bezorgen.
Ghostattack
Geplaatst: 07-10-18 19:44
Bij de kfc vind ik juist de Zinger burgers echt hemels
Mijn verjaardagscoupon werkte trouwens niet Helaas voor mij, had ook geen zin om in de drukte naar de kassa te lopen en daar te regelen. Voor die 2 euro dat het waard was
Ik weet welke er komen maar lijkt me niet zo lekker. Zag een poster ervan hangen in de crewroom, geen idee of je dat soort dingen mag doorvertellen van welke nieuwe burgers
Anoniem
Geplaatst: 07-10-18 20:55
-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 20:55
Dus het zijn er meerdere
Suzanne F.
Geplaatst: 07-10-18 21:07
Vandaag geweest! Big Mac menu met aardbeien milkshake, Sundae en dochter kipnuggets en een Flurry Oreo!
Ik ben gisteren weer naar geweest. Heel erg getwijfeld tussen de happy meal of de BLT. Uiteindelijk happy meal met cheeseburger en een extra cheeseburger. Heb weer gesmuld.
Ik kreeg gister weer niks door mn strot dus een ontbijt menu gehaald. Was erg lekker, zeker omdat ik de croissants op waren en ik er een cheeseburger bij kreeg
Toen ik er nog werkte verkocht je vanaf opening drive gewoon al alles wij hadden 1 klant en die bestelde om de 2 weken op vrijdag om 7.15 ongeveer een big tasty menu
Oh vreemd. Kreeg toen echt te horen dat dat niet kon. Ik kwam toen uit de nachtdienst en had zo'n zin in een burger. Daarna ook nooit meer geprobeerd.
M_D_H
Geplaatst: 08-10-18 09:07
chamion schreef:
Ik ben gisteren weer naar geweest. Heel erg getwijfeld tussen de happy meal of de BLT. Uiteindelijk happy meal met cheeseburger en een extra cheeseburger. Heb weer gesmuld.
Wat is een BLT nou weer
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe burgers
PrinceAmos
Geplaatst: 08-10-18 09:16
Ooooh een topic voor mij.. in de ochtend de sausage/egg en in de avond het liefst BigTasty.. die ik gister natuurlijk nog gauw heb gekocht omdat vandaag zijn tijdelijke laatste dag is
Linde99
Geplaatst: 08-10-18 10:08
enjoymyhorse schreef:
Oh vreemd. Kreeg toen echt te horen dat dat niet kon. Ik kwam toen uit de nachtdienst en had zo'n zin in een burger. Daarna ook nooit meer geprobeerd.
Heb dat ook een keer gehad kwamen toen rond 9.30 uur en toen konden we ook geen burgers bestellen. Daarna ook nooit meer geprobeerd omdat ik ook dacht dat het dus niet kon