Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 06:44

Ik heb die pasta in zijn geheel weggegooid. Ik en mijn vriend vonden die écht heeeel goor... Dit was ook een test om te kijken of we geitenkaas lustte, antwoord was heel duidelijk _O-

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 07:08

Wij vonden hem best goed te doen. Niet gelijk een favoriet recept maar wel gewoon prima

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 07:28

Wij vonden hem ook prima! Leuk hoe je ongemerkt veel groente eet!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:58

ik vreesde daar al voor haha
dus heb hem niet gekozen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:23

wij hebben gisteren de farfalle met kipgehakt op. Echt super lekker! Had nog niet eerder venkel zo gegeten maar was super lekker!

Vanavond of risotto met buffelmozzerella of tortillas met falafel en fetta... moeilijke keuze haha

Ik kreeg er een briefje bij met een gratis icetea. Die zat er niet in maar wel van leaf gewone thee.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:41

Ik zou voor de risotto gaan! Die had ik van de week en is echt heerlijk. Had gisteren de falafel, maar was niet spectaculair. Maar dat komt ook omdat het gewoon super warm is en ik al geen zin heb om te koken, laat staan te eten. Had het een beetje te snel gedaan allemaal :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:52

Ik vond de falafel wel lekker! Was weer een smaak explosie met de munt en hummus :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:56

Ik vond de falafel erg lekker en de pasta met olijvencreme ook, terwijl ik normaal olijven echt niet moet (had dat even gemist bij het uitzoeken van de gerechten :+). Morgen de risotto!

Heb wel voor het eerst een box gepauzeerd (die van over twee weken) omdat er niets vegetarisch in zat wat me echt lekker leek :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:43

_Reneee schreef:
Ik zou voor de risotto gaan! Die had ik van de week en is echt heerlijk. Had gisteren de falafel, maar was niet spectaculair. Maar dat komt ook omdat het gewoon super warm is en ik al geen zin heb om te koken, laat staan te eten. Had het een beetje te snel gedaan allemaal :+

Dan neem ik die vanavond haha

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:50

J0anieke schreef:
Ik vond de falafel wel lekker! Was weer een smaak explosie met de munt en hummus :)

Ja ik had al geen zin om die munt te snijden dus heb hem in m'n thee geflikkerd en de humus heb ik er ook maar even snel snel opgegooid. Dus het lag aan mij :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:46

_O- gelukkig is munt thee ook heel lekker haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:56

als je van munt houd. Fles water maken, munt blaadjes wat over elkaar wrijven en er in doen.

Water uurtje in koelkast. Echt heerlijk fris. (Ik doe er nog stukjes citroen bij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:12

vec schreef:
_Reneee schreef:

Dan neem ik die vanavond haha

Jullie hadden gelijk! Risotto was super lekker!!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 07:57

Ik kan niet wachten. Mijn eerste doos komt vandaag rond 12.15 *\o/*

Ik heb de volgende gerechten heb gekozen op gemak van maken na een lange dag werken of zoals voor vandaag als lekker makkelijk en luchtig bij deze temperaturen:
Koraanse biefstuk wraps
Licht pittige bouillon met gehaktballetjes
Indiase dahl met bataat en kokosmelk

Denk dat ik vandaag de dahl ga maken. Heb de rest van de middag de tijd om het te maken en een eventueel restje (dat heb ik echt wel, want ik heb voor 4 personen besteld en ik ben in mijn uppie hahaah :Y) ) gaat in de vriezer voor een volgende keer. Lekker makkelijk meerdere keren eten van hetzelfde gerecht.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:27

Doos is binnen en ben helemaal happy. Duidelijk leesbare recepten, stevig papier. Zo min mogelijk plastic en gewoon koelpacks bij het vlees (wat je nog kan hergebruiken ook) Alles zag er vers uit en het rook al heerlijk.

Dadelijk maar eens de keuken opruimen zodat ik de ruimte heb om te koken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:49

Mooi spul he! Ik ben ook steeds weer verrast hoe vers alles is. Altijd weer een feestje als de bezorger is geweest :D Wij slaan deze en volgende week over, gezien we woensdag een weekje op vakantie gaan :):)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:36

De dahl blijkt een soep/brij te zijn met zoete aardappel?, spinazie en rode linzen. Staat nu te borrelen. Dadelijk foto's. Lekker vroeg eten. Had gewoon zin om vroeg te eten. Begint lekker te ruiken. Postbode kwam ook al neuzen :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:52

De risotto was idd heerlijk! Ik merk alleen wel dat ik nu standaard 100 ml water meer toevoeg dan in het recept staat, omdat het anders droogkookt voordat het gaar is. Weet niet of meer mensen dat hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:00

Foaly schreef:
De risotto was idd heerlijk! Ik merk alleen wel dat ik nu standaard 100 ml water meer toevoeg dan in het recept staat, omdat het anders droogkookt voordat het gaar is. Weet niet of meer mensen dat hebben?

Dat stond ook in het recept toch?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:12

Daar staat idd 'voeg eventueel meer water toe', maar ik doe nu standaard ook bij bv. parelcouscous en orzo 100 ml meer dan in het recept staat

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:14

Heb je het vuur dan niet iets te hoog staan? Overigens, extra water schaadt ook niet hoor, maar ik herken het niet.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:21

Ik had bij de risotto gewoon extra bouillon gemaakt :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:22

Wij hebben gisteren de oremium garnalen met zelfgenaakte tomatensaus, aardappelpuree en haricots verts gehad.. Heel erg lekker.. (alleen vergeten een foto te maken.. :')

Vanavond (denk ik) de lauwwarme salade met forel..

Ben zelf totaal geen vis eter, maar vriendlief heel erg.. Dus ik maak dan meestal een stukje vlees erbij.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:41

Klinkt beide lekker Nine!

De falafel met munt was heerlijk! Hielden een tortila over en die heb ik net gegeten met sausje, tomaat, munt en de kaas.

Ik zal zo eens kijken wat ik morgen krijg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:46

Kip cheesburger met rode ui
Koreaanse biefstukwraps met groenten
Kipshoarma met couscoussalade

Dat staat er voor aankomende week op de planning.

Daarna even pauze.