Hahaha, je bedoelt de mug cake neem ik aan? Snap wat je bedoelt maar het hangt ook van je samenstelling af etc. Als je het vaak neemt wordt je het wel zat ja. Maar dat komt ook omdat ik elke dag wat anders wil eten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barbabientje schreef:Ach, ik heb ontbeten met een wit broodje & een glas verse jus![]()
Nu moet ik zeggen dat ik bezig ben met het verbeteren van mijn scriptie, en studeren gaat altijd net wat beter met die zak dropjes naast je laptop en dat ene glaasje colaMaaaar ik doe het niet!
[/wijsneus modus]
. Wat is het dan wel eigenlijk? Maar je snapt mijn insteek, vet Enzo. Je weet wel. secricible schreef:
. Maar wel erg lekker, hahaha.
.
http://www.biovoordeel.nl/hazelnoot-roz ... -1100.html 

Thesserd schreef:Barbabientje schreef:Ach, ik heb ontbeten met een wit broodje & een glas verse jus![]()
Nu moet ik zeggen dat ik bezig ben met het verbeteren van mijn scriptie, en studeren gaat altijd net wat beter met die zak dropjes naast je laptop en dat ene glaasje colaMaaaar ik doe het niet!
Haha ik denk ook altijd dat ik met een blikje energy beter geconcentreerd aan het werk kan, maar eigenlijk kan het prima, of zelfs beter zonder

Na al 2 appels en een peer verprutst te hebben door eerst met een 1 of ander incompetente mixer aan de gang te gaan, en daarna met een staafmixer (wat ook niet werkte helaas
), heb ik een blender gekocht bij de Action
Ik had 2 sinaasappels geperst, sap in de blender samen met een appel, een peer en een banaan.
dat luchtige zal door de banaan zijn gekomen vermoed ik, die maakt m wat dikker. Mocht je deze smoothie echt als maaltijd willen zou ik er 2 handen havermout bij gooien, dan vult ie goed! Beetje water erbij zodat het geen dikke pap wordt en je hebt een goede maaltijd :-D Thesserd schreef:Was erg lekker! Alleen was de smoothie wel heel luchtig. Weet nog niet goed hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen. Iemand een idee?Ik had 2 sinaasappels geperst, sap in de blender samen met een appel, een peer en een banaan.
of is dat niet genoeg en kan ik sinaasappel padjes ook beter in de blender doen bijv.?