Ik zie mijn spieren ook al groeien en voel me een mini-hulk als ik een keer spierpijn heb en veel eiwitten eet

De taart was echt afschuwelijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Definitief lijstje (sorry voor het wijzigen):
O: 105 g haver, 400 g Alpro kokosmelk, 2 x koffie
B: Anderhalf uur ballet, half uur opruimen
L: 2 piccolo's, 1 met boter en 1 met 100 g cottage cheese, groot bord verse broccolisoep
B: Boodschappen doen, paarden verzorgen
T: 200 g pasta met venkel, citroen, beetje room en 80 g fetakaas
A: 400 g gratin, 200 g worteltjes, 150 g witlof
T: 250 g kwark met 200 g ananas
Bhriseis schreef:Haha thanks! Eet je wel zuivel Belle, of ben je vegan? Momenteel eet ik haast elke dag 100 g eiwitten. Ik vond het eerst ook moeilijk, maar het is inmiddels een gewoonte om flinke volumes kwark e.d. weg te werken. Als ik de gewone kwark beu ben, meng ik (light) fruitkwark met cottage cheese of light Griekse yoghurt oid.
Edit: domkop dat ik ben, tuurlijk eet je zuivelStaat gewoon in je lijstje.
Yoghurt vervang ik zelf zo veel mogelijk door kwark, aangezien daar meer eiwitten in zitten, en de smaak went ook wel. Je hebt ook lekker romig smakende soorten kwark. Cottage cheese eet ik vooral voor de caseïne, en ik merk écht verschil als ik dat een dag oversla.
Nog eens een edit: Waarom mijd je koolhydraten als ik vragen mag?
Kiwipitje schreef:O: smoothie van Optimel Griekse stijl yoghurt 0% + wilde perziken + Whey Perfection, wit bolletje + plak kaas + portie peper paté
T: pak Pim koekjes
L: Italiaanse bol met carpaccio en Reypenaer kaas
T: Milka Oreo![]()
D:de Chinese vriendin van mijn vader kookt dus dat wordt een verrassingAardappeltjes uit de oven, gewokte zalm met reuzenbovist en knoflooken broccoli met knoflook en gember
T: paar chipjes
T: wijn + kaas avondje met vriendinnen![]()
Jorinda schreef:Een mindere dag vandaag. Vooral omdat ik heel erg lui ben en geen zin had om brood te maken.Morgen weer een kans.
O: melk met cornflakes
T: twee gekookte eieren (medium formaat)
L: melk met cornflakes
T: twee kleine koekjes
A: tomatensoep met groenten, gehaktballetjes en daarbij kaiserbroodjes met kaas
Franse kwark vind ik wel erg lekker
__Leonie schreef:Planning vandaag,
O: kom yoghurt met suikervrije muesli, omega mix en lijnzaad. Kleine appel.
T: peer
L: meergranen broodje met de ene helft met kalkoenfilet komkommer en tomaat, de andere helft met rookvlees en komkommer. Twee mini kapjes vk brood met pindakaas en komkommer en een met rookvlees en komkommer. (Samen ongeveer een halve boterham)
T: bakje aardbeien
A: Chili van witlof, paprika, chorizo, rode ui, tomaat en kidneybonen
B: 2 paarden rijden en wat klusjes op stal
D: water
Tot nu toe erg tevreden zo
Horse_xx schreef:Mooie lijstjesBhri ik vind het echt grappig dat je het zo goed doet op zoveel koolh, wou dat mijn lichaam daar zo goed op reageerde moet er nu nml gewoon opletten dat ik niet hoger dan 200 kom, want dan word ik flubby
Wel reageerd mijn lichaam goed op vetten dus hallo pindakaas en noten
![]()
O: 50 gram havermout, koekkruiden, 30 gr bramen, 2 eiwitten
T: In de sportschool, niks dus
L: 200 gr magere kwark, 13 gr whey, 1 wilde perzik
T: Maiswafel met geitenkaas, 150 gr groene appel met PB2![]()
A: Gebakken aardappeltjes, salade met paprika, tomaat, ei en feta, varkenshaas![]()
T: Handje noten en een stukje pure chocolade. Chocomelk van cacao
Ik heb de pot met kokospoeder vandaag binnen gekregen. Is sinds gisteren nieuw bij body&fit. Ga er zo even proberen chocomelk van te maken
BelleTessa schreef:Horse_xx schreef:Mooie lijstjesBhri ik vind het echt grappig dat je het zo goed doet op zoveel koolh, wou dat mijn lichaam daar zo goed op reageerde moet er nu nml gewoon opletten dat ik niet hoger dan 200 kom, want dan word ik flubby
Wel reageerd mijn lichaam goed op vetten dus hallo pindakaas en noten
![]()
O: 50 gram havermout, koekkruiden, 30 gr bramen, 2 eiwitten
T: In de sportschool, niks dus
L: 200 gr magere kwark, 13 gr whey, 1 wilde perzik
T: Maiswafel met geitenkaas, 150 gr groene appel met PB2![]()
A: Gebakken aardappeltjes, salade met paprika, tomaat, ei en feta, varkenshaas![]()
T: Handje noten en een stukje pure chocolade. Chocomelk van cacao
Ik heb de pot met kokospoeder vandaag binnen gekregen. Is sinds gisteren nieuw bij body&fit. Ga er zo even proberen chocomelk van te maken
2 vraagjes; hoe smaken de maiswafels en ben benieuwd naar je ervaring met het kokospoeder, zie het ook net op de site staan namelijk.
BelleTessa schreef:Jorinda schreef:Een mindere dag vandaag. Vooral omdat ik heel erg lui ben en geen zin had om brood te maken.Morgen weer een kans.
O: melk met cornflakes
T: twee gekookte eieren (medium formaat)
L: melk met cornflakes
T: twee kleine koekjes
A: 1 soepmok tomatensoep met groenten, gehaktballetjes en daarbij 2 kaiserbroodjes met kaas + 1 kaiserbroodje met pindakaas
Franse kwark vind ik wel erg lekker
Smaakt het echt anders dan "normale' kwark?