O: Boekweitgrutten
T: 2 stukjes chocolade met stevia
L: Broccolisoep en een salade van gemengde sla met paprika, komkommer, cherrytomaatjes, feta, olijven en een olijf/balsamicodressing. 3 plakjes rookvlees met kruidenkaas. Beetje warme custard.
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water, galia en 2 dadels
A: Gehakthachee met groentepuree van aardappel/pastinaak/winterpeen. Recept komt uit de Hallo Jumbo: https://view.publitas.com/hallo-jumbo/h ... ge/112-113 Was wel geslaagd

T: Plakje rookvlees en misschien een paar dadels
D: Groene thee en water
Verder probeer ik alle andere granen zoveel mogelijk te vervangen door spelt of boekweit. Pasta, brood, meel (voor pannenkoeken oid) en eet vaker quinoa ipv witte rijst bijv.
Nu eigenlijk altijd water, thee of verse vruchtensap/groene smoothie.
Nou dat heb ik dus ook van het menu geschrapt. 
!
Met een beschuitje erbij vind ik het dan een beetje te lekker haha. Ik kijk ook altijd uit naar dingentjes die ik besteld heb, ben nu ook aan het wachten op een nieuwe hardloopoutfit, voel me net een blij klein kind
Als er staat gebakken ei dan hebben ze zelf de olie/boter geschat. Wil je het nauwkeurig berekenen dan pak je ei plus het aantal ml olie/boter dat je gebruikt hebt.
. Smiddags simpel wat bammetjes normaal en savonds een simpele maaltijd , en sommige wegen alles af. Blijft interesant