Het menu van gisteren eten we vandaag , gisteren werden het uiteindelijk boterhammetjes met een kroket.
Bedankt! Eet genoeg hier iig Gisteren zalm en gegrilde aubergine op, vanavond paella (wat is dat toch lekker...) en morgen wordt het tapas
MoggeCitaat:Gisteren zalm en gegrilde aubergine op, vanavond paella (wat is dat toch lekker...) en morgen wordt het tapasIk dacht dat tapas een soort "borrelhapjes" zijn ?
Vanmiddag de restjes van gister, gebakken aardappelen, prei en vader en moeder er een speklapje bij.Vanavond nasi maken denk ik. Nu broertje en vader allebei op rot tijden werken is het warm eten een beetje vreemd soms.
Kaatje schreef:MoggeCitaat:Gisteren zalm en gegrilde aubergine op, vanavond paella (wat is dat toch lekker...) en morgen wordt het tapasIk dacht dat tapas een soort "borrelhapjes" zijn ?Kan, is maar hoe je het wilt eten! eetpatroon is hier sws anders, van mij mogen tapas altijd! (En sangria ook )
Vriend spaghettini met gehakt, ui en selderieblad. ik en dochterlief spaghettini met hamblokjes en tomatensaus.
Ik heb nog niets bedacht, misschien dat mijn vriend een voorkeur heeft en anders inspiratie in dit topic opdoen