Vanaf afgelopen zaterdag Za - courgettesoep - broodje met gerookte zalm en zelfgemaakte tonijnsalade (met veel verse groente) Zo - Spercieboontjes - rabarber - aardappeltjes en gegrilde tonijn Ma - Salade Nicoise en gebakken aardappelen met tomaat, kaas en ui Di - Stamppot andijvie met veg spekjes en kaasblokjes Wo - Boontjes gerold in gerookte zalm en met kaas erover uit de oven - tomatenrijst erbij Do - Ovenschotel courgette - tomaten - rijst en kaas Vr - Plaatpizza met courgette - tomaat - paprika en champignons
Nieuw weekmenu: Vrijdag: Frietjes Zaterdag: ??? Ik gok dat ik mijn vrijgezellenfeest heb Zondag: Broodjes gezond Maandag: Salade, krieltjes Dinsdag: Uit eten Woensdag:Wraps Donderdag: Rijst, gewokte groenten, vis
Zaterdag: Pasta met tomaat en ricotta Zondag: Patat en gefrituurde garnalen Maandag: Pasta met kip en doperwten Dinsdag: Aardappels in schil uit de oven met rozemarijn, vegetarische kaasburger en gekookte wortels Woensdag: Wraps met gehakt, tomaat, ui, sla en zelfgemaakte knoflooksaus Donderdag: Kabeljauwburger, witte bonen in tomatensaus en gebakken aardappelen Vrijdag: Kip Tandoori van Knorr wereldgerechten
merel_gomez
Geplaatst: 28-08-13 16:25
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Sietez
Geplaatst: 29-08-13 13:55
Eetlijstje van afgelopen week/deze week: Zaterdag- Lasagne Zondag- Uit eten (sushi ) Maandag - "Stampot" van gehaktballen met aardappelen en spinazie Dinsdag - Kipsate + kleine aardappeltjes gemarineerd met kruiden + spinazie Woensdag - Macaroni met verse tomatensaus + sperziebonen Donderdag - Aardappelen met tomatensaus uit de oven, verse kofte en brocolli Vrijdag - Gemarineerde kippenbouten met bulgur en doperwten
Nu nog even wat inspiratie opdoen via dit topic voor aankomende week!
Onze lijst weer voor deze week.. Vandaag: pasta met rode pesto en kip, salade met feta. Zaterdag: Broodjes met bacon, ei, en tomaten. Zondag: Biefstuk met gebakken aardappeltjes en salade Maandag: Hartige taart met erwtjes en champignons. Dinsdag: spaghettig bolognese Woensdag: lasagne(maak ik van de overgebleven saus van dinsdag) Donderdag: Schouderkarbonade met sperziebonen en gekookte aardappeltjes Vrijdag: uit eten. Zaterdag: pannekoeken.
Ik vind het zo moeilijk op het moment om te bedenken wat we nu weer moeten eten, omdat ik borstvoeding geef kan ik een heleboel groenten niet eten, moet aardappelen ook twee keer koken dus die eten we ook niet vaak nu.. anders krijgt zoonlief last van zijn buikje..
Vorige week: Donderdag: Linzenmaaltijdsoep Vrijdag: Bij een vriendin Zaterdag: Bij m'n ouders Zondag: Wraps met paprika, maïs en kip Maandag: Nasi Dinsdag: Bij een vriendin Woensdag: Nasi Donderdag: Pastasalade met tomaat, knoflook, rucola, mozzarella en zongedroogde tomaatjes Vrijdag: Broccolisoep
Deze week: Zaterdag: Vriendje restje broccolisoep, ik lasagne Zondag: Risotto uit de oven (Agacadabra blz. 8) Maandag: Kip met Chinese roerbakmix Dinsdag: Tonijnsalade met aardappeltjes Woensdag: Farfalle met zalm en spinazie Donderdag: Rijst met sajoerboontjes
Maandag: Stoofpotje met champignon, kip en prei Dinsdag: Pasta met champignongsaus Woensdag: Aardappels met boontjes en home made gehaktballetjes Donderdag: Babi pangang Vrijdag: nog onbekend
Noeps
Geplaatst: 16-09-13 18:58
Vrijdag: Lasagne Zaterdag: Op familieweekend Zondag: Chili con carne Maandag: Paprikasoep met stokbroodjes Dinsdag: Quesadilla’s Woensdag: Restje paprikasoep Donderdag: Stamppot spitskool met salami en tomaat
Ma: noodles met kip, boemboe, courgette, ui en paprika Di: friet en snack van de snackbar Woe: spaghetti, komkommersalade Do: aardappelschijfjes, gehaktbal, sperziebonen Vrij: aardappelpuree, spinazie, ei en kipsate schnitzel
Maandag hadden we stampot rauwe andijvie Dinsdag witlof met ham en kaas uit de oven Vanavond bloemkool met zelf gemaakte kaassaus en een gehakt rol. morgen nasi van de chinees uit de vriezer en ga er kip cola bij maken Vrijdag worteltjes met doperwten en vlees moet ik nog even kijken. Weekend zal wsl pizza en friet worden
Wo: gevulde paprika's Do: vis uit de oven met gegrilde groenten Vr: Patat Za: Vriendje met z'n voetbalteam en ik met vriendinnen Zo: Gebakken aardappels en spareribs Ma: Aardappels, bietjes, speklap Di: Pasta met champignonsaus en groenten
Woensdag: kip tandoori Donderdag: pannekoeken Vrijdag: gebakken snijbonen met aardappels en vis uit de oven Zaterdag: zuurkoolstamppot met worst Zondag: spruitjes met draadjesvlees en aardappels (jammm!) Maandag: spaghetti Dinsdag: Manlief eet bij mijn ouders, ik eet op mijn werk.
Zo, week weer rond
merel_gomez
Geplaatst: 30-09-13 16:21
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ma: ovenschotel met fijngehakt (24kitchen) Di: Cannelloni Wo: kip jambalaya Do: aardappels, vlees, groente Vr: Rijst met babi pangang Za: krieltjes met bladerdeeg hapjes en groente Zo: soep met broodjes
Eydis
Geplaatst: 30-09-13 20:08
Zo: Zelfgemaakte courgette soep met zalmsnippers en brood Ma: Andijviestampot met worst Di: Pasta Woe: Iets met kip (ergens anders eten) Don: Lasagna met spinazie Vrij: Spruiten Za: iets onderweg Zo: Zuurkool
Maandag: Linzen-groentestoofpotje Dinsdag: Koolvis uit de oven met tomaat en mozzarella, gebakken krieltjes, sla Woensdag+donderdag: Nasi van kipfilet, zilvervliesrijst en nasigroentenpakket met een eitje Vrijdag: Zalm met couscous en rucola http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... scous+zalm Zaterdag: Spaghetti met spinazie-tomatensaus Zondag: Pitabroodje met paprika, sla en kipfilet http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... a/?rq=pita
Mareska
Geplaatst: 05-10-13 18:30
Afgelopen week en stukje van de komende dagen:
Maandag: restjes, afbakbroodjes met kruidenboter, aardappelsalade Dinsdag: bobotie Woensdag: pestobrood en wat salade Donderdag: pasta met kip, broccoli en 5 kazensaus Vrijdag: aardappeltjes, schnitzel en komkommersalade Zaterdag: aardappeltjes, cola kip en rauwkost Zondag: pasta met rode saus, gehaktballetjes, en wat groenten courgette/tomaat/knoflook Maandag: hopelijk zelfgemaakte pizza Dinsdag: stamppot boerenkool
Vanavond: frites met snack Morgen: gevulde pasta met verse pesto, aubergine, courgette, tomaat en grana padano op bedje van rucola Maandag: Salade geitenkaas met verse (spelt)focaccia brood en de pesto Dinsdag: Aardappeltjes uit de oven, brocolli en kipschnitzel Woensdag: Pasta alla norma Donderdag: Homemade kip kebab met veel sla, yoghurtsaus, feta en tomaat en komkommer Vrijdag: Kopje verse pompoensoep met tosti geitenkaas van speltbrood