Ik zal eens kijken voor speltmeel! @Century; aha! Mijn vader zet ook implantaten
Maar heb nog nooit over niet gewoon eten gehoord daarna. Maar in principe ging bij mij alles in de blender dus echt prima. Het zag er zeker niet smakelijk uit
En de kauwbehoefte had ik heel erg, maar dat ging niet. Andijviestamppot met worst en jus vond ik denk ik het beste te eten uit de blender. Maar paste + saus + groenten ging ook goed
Overdag at ik vaak brinta met melk of yoghurt (havermout zaten teveel stukjes nog in) en fruitpapjes uit de blender met iets van yoghurt/slagroom erdoor. Slagroom vooral om het afvallen tegen te gaan. En om mijn hartige behoefte overdag een beetje te stillen at ik soms gewoon een beetje smeerkaas

Ik vind het nog wel een beetje raar klinken om je avondeten gewoon in de blender te stoppen. Is dat niet heel raar qua structuur en smaak? 
Ik vind het meeste gezonde eten gewoon niet lekker. Ik houd niet van sla, vind maar een aantal soorten fruit en groenten lekker en verder houd ik vooral van alle ongezonde dingen (wit brood, suiker etc). Ik probeer het al een beetje te veranderen, door groenten overal door mijn eten te verstoppen, maar erg hard gaat het niet. En iedere keer gaat mijn voornemen 3 dagen goed, tot ik weer een ongelofelijke eetbui krijg, en de chocoladepaaseitjes het eraan moeten geloven.

)
(die gaan meestal vlak voor de datum naar mn schoonouders)