@Century; aha! Mijn vader zet ook implantaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:@Century; aha! Mijn vader zet ook implantatenMaar heb nog nooit over niet gewoon eten gehoord daarna. Maar in principe ging bij mij alles in de blender dus echt prima. Het zag er zeker niet smakelijk uit
En de kauwbehoefte had ik heel erg, maar dat ging niet. Andijviestamppot met worst en jus vond ik denk ik het beste te eten uit de blender. Maar paste + saus + groenten ging ook goed
Overdag at ik vaak brinta met melk of yoghurt (havermout zaten teveel stukjes nog in) en fruitpapjes uit de blender met iets van yoghurt/slagroom erdoor. Slagroom vooral om het afvallen tegen te gaan. En om mijn hartige behoefte overdag een beetje te stillen at ik soms gewoon een beetje smeerkaas
Avonturier schreef:@Century: Worden de schroefjes voor de implantaten in je bot gezet, of zitten die er al in en worden de kronen erop geschroefd? In november zijn bij mij twee schroeven in mijn bot gezet, maar de pijn viel mij redelijk mee. Ik kreeg vrij goede pijnstillers mee. Wel wat lam en duizelig de eerste dag.
_Malu_ schreef:grrr waarom staan er pringles in mijn keukenkastje...