Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxGermaXX

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:53

Van de week de mocca gehaald, ben er niet heel erg weg van

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:33

Joh! Wat kunnen smaken dan verschillen, ben echt dol op de Mocha, vandaag weer even een doosje bijgehaald omdat mijn voorraad me te klein werd :)) Jammer dat je net ff te ver weg woont anders had ik hem zo van je over genomen :)

Ik denk dat ik na het eten maar eens een cappuccino ga proberen, ben daar ook wel benieuwd naar :j

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:59

die is lekker de cappuccino :D
mocha vind ik ook niet zo super

De latte caramel vind ik echt heeeerlijk
ik wou dat ze hazelnoot hadden :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:01

Ik wil nog steeds de caramel proberen... kan het hier nergens vinden :(

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:09

Die heb ik ook nog niet gehad. Misschien ga ik 'm toch maar bestellen op de site.
Wil ook zo'n wandrekje en als ik dan toch verzendkosten moet betalen kan ik net zo goed die cupjes erbij nemen.

Of zijn de originele rekjes ook ergens in een winkel verkrijgbaar?

@SecretLIN: hazelnoot heb je wel in siroopvorm van de DE :)) Is ook lekker in de gewone Latte Macchiato.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:30

De originele rekjes heb ik gezien bij de mediamarkt.
€39,95 dacht ik

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:33

Vankje schreef:
Die heb ik ook nog niet gehad. Misschien ga ik 'm toch maar bestellen op de site.
Wil ook zo'n wandrekje en als ik dan toch verzendkosten moet betalen kan ik net zo goed die cupjes erbij nemen.

Of zijn de originele rekjes ook ergens in een winkel verkrijgbaar?

@SecretLIN: hazelnoot heb je wel in siroopvorm van de DE :)) Is ook lekker in de gewone Latte Macchiato.

ik zag bij sligro alleen een met drank erin haha... waar kun je die van de DE kopen dan? :D :D lijkt me errug lekker

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:37

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:23

GamblersCup schreef:
Ik wil nog steeds de caramel proberen... kan het hier nergens vinden :(

Nee ik had hem via internet besteld :P

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:44

Die Chai Tea latte is trouwens echt vies. Wilde het toch maar eens uitproberen. Maar nee niks voor mij. Dus mijn vriend is nu de gelukkig die dit mag opdrinken :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:46

Ik ga niet online bestellen... de prijs per doosje is duurder én er komen nog bezorgkosten bij.
Maar ik heb inmiddels bijna alle DG dealers hier gecheckt, geen één heeft de caramel in z'n winkel liggen... snap t niet, het is toch gewoon een DG smaak, dan moeten ze die toch ook een keer gaan verkopen?

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:56

Wij hebben ook een Dolce Gusto staan. Alleen is hij na enkele keren (nog niet eens een week) aan de kant geschoven en zijn ze terug gegaan op de senseo. Dus we hebben nu een splinter nieuwe dolce gusto staan die niet gebruikt word. Helaas lust ik zelf geen koffie oid.

Dus mocht iemand er nog 1 zoeken, PB mij eventjes :) De boekjes liggen er nog bij, en er zit zelfs nog een waardebon in om enkele proefsetjes te bestellen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:11

Ik denk dat je dat in het verkeerde topic aanbied, volgens mij heeft iedereen hier al een apparaat! ;)

Nou, laatste winkel met mogelijkheid tot Latte Caramel, maar nee hoor.... ik heb uit protest caramelsiroop voor in de koffie gehaald. En die in de Latte Vanille gesmeten, want die vind ik toch niet zo heel geweldig. En lekker! :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:47

Van welk merk heb je de caramelsiroop? En heb je die gewoon in de supermarkt gevonden?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:52

GamblersCup schreef:
Ik denk dat je dat in het verkeerde topic aanbied, volgens mij heeft iedereen hier al een apparaat! ;)

Nou, laatste winkel met mogelijkheid tot Latte Caramel, maar nee hoor.... ik heb uit protest caramelsiroop voor in de koffie gehaald. En die in de Latte Vanille gesmeten, want die vind ik toch niet zo heel geweldig. En lekker! :D

Ik weet niet hoe het met de Duitse site zit, maar op de Nederlandse site staat van een aantal smaken heel duidelijk vermeld dat ze alleen via de webshop verkocht worden. Enige uitzonderingen die ik daarop gevonden heb is dat de Jumbo de latte vanille verkoopt en dat de Makro ook de 'alleen-online' smaken verkoopt van wat ik gehoord heb. Waarschijnlijk komen de andere smaken na een poosje wel in de winkel, maar nu dus nog niet, zo is het met andere dingen ook eerst gegaan heb ik gelezen.

Was trouwens benieuwd of jij nog gekeken hebt of je niet kan registreren zonder apparaatcode? Heb inmiddels al een stuk of 5 codes van de pakjes koffie hier liggen, maar wil graag zeker weten dat je er wat mee kan/doet voor ik ze doorgeef anders maak ik er liever iemand anders blij die wel een account heeft/kan maken ;) Als je nog een ander apparaat wil gaan kopen en dan wel registreren wil ik daar ook nog wel op wachten hoor, dat is het niet, maar was even benieuwd, omdat ik wel kon registreren en later pas mijn apparaatcode toevoegen, maarja geen punten sparen natuurlijk :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:58

Siets: Het merk is Schwartau, Duits. Denk niet dat ze die in NL hebben? Hij is wel heel lekker, ga m ook in de vanillevla gooien, uitproberen :)

Alwiene: Ik moet de duitse site nog eens even doorlezen... heb niets gezien over alleen online-verkoop... zou een hoop verklaren :D
Maar is de Latte vanille dan ook zo eentje? Want die ligt hier gewoon in alle supermarkten.

Ik heb inmiddels uitgevonden dat je je machine niet kunt registreren zonder de originele papieren/verpakking. Ik ga uiteindelijk wel een nieuwe kopen, maar ik weet nog niet wanneer. Er is iets tussen gekomen wat ik eerst moet hebben, en een DG heb ik al, dus is geen noodzaak.
Misschien kan ik jouw apparaat registreren? Dan heb je zelf wat aan de punten ;)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:02

Ik woon aan de Duitse grens dus wellicht dat ze hem bij de Penny of Rewe verkopen? Hope so :)).

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:03

Ik heb deze bij Famila gekocht :) Normaal gesproken doe ik inkopen bij Rewe, maar vandaag bij Famila omdat ik op zoek was naar de Latte Caramel :D
Ik kan volgende keer wel even bij Rewe kijken of ze m hebben. Was ook niet duur: 1,69

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:07

GamblersCup schreef:
Siets: Het merk is Schwartau, Duits. Denk niet dat ze die in NL hebben? Hij is wel heel lekker, ga m ook in de vanillevla gooien, uitproberen :)

Alwiene: Ik moet de duitse site nog eens even doorlezen... heb niets gezien over alleen online-verkoop... zou een hoop verklaren :D
Maar is de Latte vanille dan ook zo eentje? Want die ligt hier gewoon in alle supermarkten.

Ik heb inmiddels uitgevonden dat je je machine niet kunt registreren zonder de originele papieren/verpakking. Ik ga uiteindelijk wel een nieuwe kopen, maar ik weet nog niet wanneer. Er is iets tussen gekomen wat ik eerst moet hebben, en een DG heb ik al, dus is geen noodzaak.
Misschien kan ik jouw apparaat registreren? Dan heb je zelf wat aan de punten ;)

De latte vanille is er wel zo een ja, maar in Nederland ook een uitzondering want die is wel bij de Jumbo te koop en dat is een gewone supermarkt hier, maar heb hem bij nog geen enkele andere supermarkt zien liggen :n
Ik heb meteen maar even gekeken op die Duitse site, kan er aardig mijn weg vinden :+ Als je naar de online shop gaat zie je bij drie soorten "Nur online" staan, waaronder dus inderdaad de Latte Caramel. De andere zijn de espresso decafinato en de cappuccino light. Bij ons zijn er wel 12 soorten die 'webshop only' zijn. Dus dan ben je in Duitsland in ieder geval al beter af :))

Ik had gelezen dat je je apparaat niet kan registreren zonder de originele papieren, maar dat wil toch niet meteen zeggen dat je ook geen account op de site kan maken of wel? Dat was bij mij in ieder geval niet zo. Of loopt je echt vast in het account aanmaken omdat je geen machine code hebt?

Mijn apparaat is al op de Nederlandse site geregistreerd, haha, wel leuk bedacht, maar gaat niet werken denk ik.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:12

Ik kan wel een account aanmaken, maar dat is alleen om te kunnen bestellen. Alleen met het apparaat aanmelden kun je punten sparen.
Jammer, ik had met alle liefde de bijelkaar gespaarde cups naar je toegestuurd hoor! :)

Gek, de cappuccino light staat hier ook gewoon in de supermarkt, heb m vanavond nog zien staan en moest er nog van griezelen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:21

GamblersCup schreef:
Ik kan wel een account aanmaken, maar dat is alleen om te kunnen bestellen. Alleen met het apparaat aanmelden kun je punten sparen.
Jammer, ik had met alle liefde de bijelkaar gespaarde cups naar je toegestuurd hoor! :)

Gek, de cappuccino light staat hier ook gewoon in de supermarkt, heb m vanavond nog zien staan en moest er nog van griezelen!

Wat stom dat dat zo geregeld is, heb je er nog even een pb over gestuurd.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:38

Zera schreef:
Die Chai Tea latte is trouwens echt vies. Wilde het toch maar eens uitproberen. Maar nee niks voor mij. Dus mijn vriend is nu de gelukkig die dit mag opdrinken :P

oh die is heeeeerlijk :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 02:45

ik heb de hazelnoot siroop gekocht, morgen eens proberen :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 03:35

kan niet slapen en kom dit topic tegen.
Ga miijn bed maar uit voor een choco van de dolce.

Ik heb vorig jaar met de kerst mijn moeder de dolce kado gegeven (die grote ronde) maar gebruikt word hij niet, ja door mij als ik niet kan slapen of als het erg koud is (ik lust geen koffie)

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 09:19

Waar smaakt die chai tea latte naar dan?