Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jammer dat je net ff te ver weg woont anders had ik hem zo van je over genomen 

Is ook lekker in de gewone Latte Macchiato. Vankje schreef:Die heb ik ook nog niet gehad. Misschien ga ik 'm toch maar bestellen op de site.
Wil ook zo'n wandrekje en als ik dan toch verzendkosten moet betalen kan ik net zo goed die cupjes erbij nemen.
Of zijn de originele rekjes ook ergens in een winkel verkrijgbaar?
@SecretLIN: hazelnoot heb je wel in siroopvorm van de DEIs ook lekker in de gewone Latte Macchiato.
lijkt me errug lekker
De boekjes liggen er nog bij, en er zit zelfs nog een waardebon in om enkele proefsetjes te bestellen.
GamblersCup schreef:Ik denk dat je dat in het verkeerde topic aanbied, volgens mij heeft iedereen hier al een apparaat!![]()
Nou, laatste winkel met mogelijkheid tot Latte Caramel, maar nee hoor.... ik heb uit protest caramelsiroop voor in de koffie gehaald. En die in de Latte Vanille gesmeten, want die vind ik toch niet zo heel geweldig. En lekker!
Als je nog een ander apparaat wil gaan kopen en dan wel registreren wil ik daar ook nog wel op wachten hoor, dat is het niet, maar was even benieuwd, omdat ik wel kon registreren en later pas mijn apparaatcode toevoegen, maarja geen punten sparen natuurlijk
. GamblersCup schreef:Siets: Het merk is Schwartau, Duits. Denk niet dat ze die in NL hebben? Hij is wel heel lekker, ga m ook in de vanillevla gooien, uitproberen![]()
Alwiene: Ik moet de duitse site nog eens even doorlezen... heb niets gezien over alleen online-verkoop... zou een hoop verklaren![]()
Maar is de Latte vanille dan ook zo eentje? Want die ligt hier gewoon in alle supermarkten.
Ik heb inmiddels uitgevonden dat je je machine niet kunt registreren zonder de originele papieren/verpakking. Ik ga uiteindelijk wel een nieuwe kopen, maar ik weet nog niet wanneer. Er is iets tussen gekomen wat ik eerst moet hebben, en een DG heb ik al, dus is geen noodzaak.
Misschien kan ik jouw apparaat registreren? Dan heb je zelf wat aan de punten

Als je naar de online shop gaat zie je bij drie soorten "Nur online" staan, waaronder dus inderdaad de Latte Caramel. De andere zijn de espresso decafinato en de cappuccino light. Bij ons zijn er wel 12 soorten die 'webshop only' zijn. Dus dan ben je in Duitsland in ieder geval al beter af 
GamblersCup schreef:Ik kan wel een account aanmaken, maar dat is alleen om te kunnen bestellen. Alleen met het apparaat aanmelden kun je punten sparen.
Jammer, ik had met alle liefde de bijelkaar gespaarde cups naar je toegestuurd hoor!![]()
Gek, de cappuccino light staat hier ook gewoon in de supermarkt, heb m vanavond nog zien staan en moest er nog van griezelen!