Ah Sushi Ik heb net een zelfgemaakte pastasalade op. Fusili, rucola, mais, champignons, spekjes, tomaatjes, feta en een pestodressing.
Gister Zwitserse rösti met rauwkost en een hamburgertje. Vandaag? Nog geen idee....vandaar dat ik hier even kom binnenwaaien .
Gerookte kip maaltijd salade met cashewnoten, kappertjes, lente uitjes en een milde kerrie joghurt dressing. Jam jam jammie!!
Ik heb gehakt, roerbakgroente en krieltjes.. Even zien wat ik er van ga maken, bedoeling was spaghetti, maar daar heb ik geen zin in Denk dat het gehakt met roerbakgroente word en dan de krieltjes er los bij.
Vanavond wordt het noodles met chinese kool, kip en cashewnoten. En ik maak vanavond alvast een bietensoep voor de lunch morgen en overmorgen.
_Nancy_ schreef:Gisteren 2 broodjes gemarineerde kip van de V&D en vandaag spaghetti. Die broodjes met kip van de V&D zijn zooooooooo lekker
Kabeljauw pakketjes met zongedroogde tomaat, parmezaanse kaas, basilicum, zeezout en groffe peper, met een gepofte aardappel en italiaanse salade