Ja nou heb ik blaren hoor, hij moet wel gelukt zijn
Ik zag trouwens afgelopen week bij de Marskramer kleine ronde bakvormpjes, diameter van 7,5 en 10 cm volgens mij, weet alleen even niet meer hoe hoog. Maar ik denk dat ik die ook wel ga halen
Kinke
Geplaatst: 14-10-10 19:57
meiden, bedankt voor het duimen, het heeft geholpen, ikke is blij Heb vandaag mn oude vertrouwde bakmix gehaald, blijkbaar is die toch beter. Had trouwens een oventhermometer gehaald, ik had al het vermoeden dat mijn oven kouder is dan de temperatuur die je instelt, dat scheelt bijna 20 graden
maken jullie zelf wel eens zo'n cakeboard? En kun je die dan gewoon bekleden met pakpapier oid?
MamaMiesje
Geplaatst: 14-10-10 21:51
Met pakpapier en daar overheen inpakfolie
daantje87
Geplaatst: 14-10-10 22:10
Hier meld nog een stille meelezer zich! Wat een mooie taarten maken jullie zeg! Ik ga binnekort ook beginnen met bakken, hoop dat ik ooit ook zulke mooie taarten kan maken..
Ik las dat iemand hier een lijst had gemaakt met allerlei soorten vullingen en de recepten ervan, zouden jullie mij die ook willen sturen? Alvast bedankt!
Ninaka
Geplaatst: 14-10-10 23:03
Ik lees hier ook al een tijdje heel stilletjes, maar met volle bewondering mee. Wat maken jullie een mooie dingen!
Het boltaartje in de OP lijkt toch relatief simpel, misschien moet ik toch ook maar eens een poging gaan wagen
Maar ik wil simpel beginnen met cupcakes, tenminste muffin en cupcakes komen toch op hetzelfde neer of maak ik nu een fout
Maar nu lees ik op de site van AH, waar de muffinrecepten vanaf komen, dat je ze eigenlijk niet goed kan bewaren. Klopt dat? Ik wil ze trakteren op werk voor mijn verjaardag. Ik wil volgende week maandag of liever woensdag trakteren, maar de site raadt aan ze de ochtend zelf te maken. Dat gaat me niet lukken, moet gewoon om half negen beginnen maar is het dan het verstandigste om ze echt pas dinsdagavond te maken of kan ik er ook zondag al mee beginnen?
Da's waar, dat heb ik wel eerder gelezen dat jullie dat doen met biscuits, dus waarom niet eigenlijk. Zou me een hoop tijd schelen, nu nog plaats maken in de diepvries
prakkie
Geplaatst: 15-10-10 07:35
Kinke schreef:
maken jullie zelf wel eens zo'n cakeboard? En kun je die dan gewoon bekleden met pakpapier oid?
Ik gebruik plakfolie. Dat kan je in alle kleuren krijgen en het zit mooi strak op het plankje heen.
Heb niet helemaal bijgelezen maar zag wel ook nog mooie taarten van Jaime. Beetje bijgekomen van de beurs?
Taart en trends was erg leuk. Ik had speciaal bokker achter mijn naam gezet, maar helaas niemand tegen gekomen.
MamaMiesje
Geplaatst: 15-10-10 08:07
prakkie schreef:
Kinke schreef:
Ik gebruik plakfolie. Dat kan je in alle kleuren krijgen en het zit mooi strak op het plankje heen.
Oh da's ook een idee zeg.
Esgaroth
Geplaatst: 15-10-10 08:36
LetsgoKelly schreef:
Taart en trends was erg leuk. Ik had speciaal bokker achter mijn naam gezet, maar helaas niemand tegen gekomen.
Hoe bedoel je dat? Waar had je dat gezet? Misschien heb ik je wel gezien, maar niet geweten dat jij dat was
MamaMiesje
Geplaatst: 15-10-10 08:55
Ik zat nog een beetje in mijn maag (figuurlijk dan ) met mijn herfsttaart; heel leuk zo'n thema, maar als je nou steeds alles zelf moet opeten...Dan kan ik me net zo goed níet meer vertonen in het lijntopic Dus nou heb ik vanmorgen aan de juf van mijn zoon gevraagd of ze het leuk zou vinden als ik v.w. vrijdag die taart meeneem voor haar en de kinderen. Nou *glimmende oogjes* dát leek haar wel wat