Heb zelf gelukkig nog nooit iets smerigs gezien in m'n eten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, dat was namelijk inclusief 3 er uitstekende haren, ik denk van een afwasborstel o.i.d. Zat al in de auto, dus ik vond het ook zo wat om het ijsje zo uit het raam te kwakken (zou een beetje lüllig zijn als mijn ijsje *fledder* op de vooruit van de achterrijdende auto zou kwakken
), dus ik heb die dingen er maar uitgevist en de rest met smaak opgegeten, je proefde er iig niets van
.
, gatver, je hebt dat brood niet eens daarna aan de eendjes gevoerd denk ik
Aranel schreef:OMG wat een dingen komen hier voorbij zeg
Heb zelf gelukkig nog nooit iets smerigs gezien in m'n eten.
Gadver. Werk bij de AH ook bij de bakker, ik zweer dat ik uit m'n plaat zou gaa als ik dat brood door de machine had gehaald...

.
) schoot het er uit en heb ik het drama met een blauw hoofd overleeft
DL_ schreef:Een spin in mn soep... En nog geen kleintje ook!! zon viezerik met grote zwarte dikke poten.. niet zon dunne huisspin.
En het ergste was, ik had de soep (groentenbouillon) als drinksoep in een donkere mok gedaan.. en ik had hem al half leeg toen er dus ineens een gekookte spin tegen mn lippen geplakt zat.. en als ik érgens bang van ben zijn het spinnen wel! Ik heb meteen mn vinger in mn keel geduwd en overgegeven en voelde me zo vies dat ik maar ben gaan douchen ipv alleen mn gezicht te wassen.