Sizzy: de zoveelste terugval van mijn enkel werd me even teveel. Was net een beetje begonnen met wat dingen te doen en nu zit ik weer de hele dag op de bank omdat het dus nog niet kan. Zie ook een operatie steeds dichterbij komen en dat geeft gewoon een hoop spanning.
En idd net als wat Magriet zegt, de onzekerheid of het wel helemaal goed gaat komen.
Ken het gevoel, elke keer dat ik net wat beter ben moet ik terugvallen. Zoals extreme dumping ben ook heel de dag moe zonder energie. Dus zit ik vaak thuis inplaats van leuke dingen te doen. En word dan ook weer snel ziek zoals nu keel en oorontsteking maar dan denk ik. Heb ik het slecht?
Eigenlijk niet nee als ik naar andere zie mag ik blij zijn.
Ik voel me ook wel een mokkig, maar eigenlijk mag ik dat helemaal niet zijn ik heb enkel holte-ontstekingen en middenoorontsteking en daar slik ik medicijnen voor waar ik last van heb. Maar voor de rest heb ik niks te klagen. Ik heb mezelf geleerd eens aan mijn vader te denken als ik me zo voel en zo doe, dan schaam ik mezelf diep moet ik eerlijk bekennen
Het was nog niet weg alleen ging het wel veel beter dan nu. Komt misschien omdat ik met de auto 20 minuten in de file heb gestaan en dat het intrappen van de koppeling teveel was anders kan ik geen verklaring geven.
Ik ben niet anti sigaret, maar gelukkig al heel lang niet aan het roken
ItsMe2
Geplaatst: 13-03-09 17:12
Idd.. morgen weer een nieuwe dag.. Moet op het werk nog wel trakteren omdat ik vorige week ben geslaagd voor mijn autotheorie, maar ga ook een uurt fietsen, 12 paarden buiten zetten, ja stuk voor stuk en 8 stallen mesten.. dan is die berlinerbol er wel af toch?? En waarschijnlijk weer half uurtje paardrijden.. dus moet goed komen!
Goed goed Die mag nog wel een weekje blijven hoor Maar goed dat hadden we ook wel verwacht. Chirurg heeft toch wat geraakt tijdens de operatie waarschijnlijk, daardoor een nier beschadigd waardoor er bloed, urine en ander vocht de buik in is gelopen Chirurg houdt vol dat jet niet zijn schuld is, maar dat had ik ook niet anders verwacht Maar hij ligt gezellig weer op zaal, zonder koorts en dalende bloedwaardes. Ben ook wel blij dat hij daar nog een week ligt. Tegen de tijd dat hij dan weer thuiskomt, kan ik waarschijnlijk ook weer lekker naar hem toe. Dat mag nu niet, te gevaarlijk ik ben te besmettelijk. Heb hem net wel even gebeld, dus dat doe ik nu elke dag even. Mijn vader en ik zijn echt vader-dochter, twee handen op één buik