Gaat hier weer redelijk vandaag. Beweging nog niet zo heel veel, maar ik moet vanavond werken en als ik op tijd terug ben wil ik gaan hardlopen, dus dat komt helemaal goed.
Verder eten:
o: 2 broodjes
t: 1 biscuit
l: 4 bolletjes
t: fruit
d: 4 bolletjes
t: fruit
Ik ken die serie niet van de bonen in tomatensaus, maar ik weet wel dat ik dat errug vies vind. Kregen we vroeger vaak op vakantie, halfwarm, niet te vr eten
Vrouw vlak bij mij in de buurt was ook ca 30 kilo afgevallen. Ook veel los vel, die heeft zich dus laten opereren, een maagwand coorectie. Ziet er erg mooi uit. Nadeel was dat ze na de ok heel rustig aan moest doen, en daarvoor erg veel paardreed en hardliep en fietste enzo. Ze heeft wel een maand bijna niks kunnen doen, ook doordat de buik gewoon heel erg gevoelig was. Voor mijn gevoel is ze heel wat kilo's weer aangekomen (heb het niet gevraagd hoor). Kan ook verbeelding zijn hoor, ze draagt nog steeds dezelfde soort kleding als toen ze zwaar was, van die 3kwart broeken met wijde shirts erover. Wel leuk, maar kleedt je niet slanker, integendeel.
Nu ik wat kilo's kwijt ben doe ik weer gewoon strakke spijkerbroeken met een strak truitje aan. Regelmatig zelfs met een bloot buikje, terwijl ik dat echt jaren niet heb gedaan.
Als ik op de magisch 70 kilo zit zal ik wel een foto plaatsen van voor en na. (dan ben ik in totaal ook 16 kilo afgevallen!)